Wpis z mikrobloga

Łysy, jego mechanik i znajomy tuner kręcili samą kopułka rozdzielacza zapłonu aby przestawić zapłon (nie ruszając obudowy aparatu aby przestawić czujnik względem wałka rozrządu), nawet lampą stroboskopową nie weryfikowali. Co lepsze to dawało efekty na hamowni. Link powinien otworzyć czas 16:38
#mechanikasamochodowa #milosnicyczterechkolek

Czy to co łysy pokazał jest możliwe

  • tak 15.0% (3)
  • nie 55.0% (11)
  • nie mam zdania 30.0% (6)

Oddanych głosów: 20

biskup2k - Łysy, jego mechanik i znajomy tuner kręcili samą kopułka rozdzielacza zapł...
  • 2
  • Odpowiedz
  • 1
Gif z momentu dla osób które nie chcą mu nabijać wyświetleń. Kopułkę zmodyfikowali szlifierką aby dało się ją przestawiać, bo cały aparat nie ma ponoć fabrycznej regulacji w tym silniku. Może kręcenie samą kopułką spowodowało że iskra zaczęła przeskakiwać z mniej wypalonego miejsca na placu i to poprawiło osiągi.
biskup2k - Gif z momentu dla osób które nie chcą mu nabijać wyświetleń. Kopułkę zmody...

źródło: lysy

Pobierz
  • Odpowiedz
@biskup2k: Odpowiedź to i tak i nie. W fabrycznej konfiguracji nie jest to możliwe ale jak napisałeś zmodyfikowali kopułkę diaksem i po tej operacji da się tak zrobić. Palec kręci się razem z wałkiem rozrządu i jest z nim połączony na stałe. Obracając kopułką zmieniasz kąt wyprzedzenia zapłonu. To jest mechaniczna regulacja i tak, to będzie działać.
  • Odpowiedz