Wpis z mikrobloga

Czy jest w nowym Baldurze jakiś #!$%@? loch jak był w Pillarsach, albo w dodatku do BG2? Jestem już we Wrotach 80h na liczniku i jeśli chodzi o walkę to jest strasznie łatwo chociaż nie robię jakiś mega przemyślanych buildów z kalkulatorem w ręku. Zmieniłem na najtrudniejszy i dalej nie ma za dużego wyzwania, a gram z zasadą, że komuś spada hp do zera i resetuję walkę. Jedyny "problem" był z Myrkulem bo się nie spodziewałem, ale też padł za drugim razem. Zamieniłem nawet Shadowheart na Jaheirę, żeby nie mieć tyle leczenia i wciąż easy

#baldursgate3 #gry
  • 9
@Kiedys_Mialem_Fejm: Nie

Najblizsze co kojaze zeby sobie "powyzwanic" z buildami i mechanikami to w pathfinderach sa takie tryby ala roguelike

w pathfinder kingmaker jest dlc Beneath The Stolen Lands, dungeon ktory sie troche losowo generuje, mozna go odpalac z menu glownego i tworzyc druzyne jaka sie chce za kazdym razem + mozna go te przejsc w watku glownym i pamietam ze bos na koncu wydal mi sie trudniejszy niz glowna gra
@3mortis: Właśnie średnio lubię mini maksować i robię bardziej fantazje w sensie Astarion będzie zabójcą co się teleportuje na plecy i zabija i zawsze jakoś tak wychodzi, że wali dwa kryty i wszyscy padają xD Z mikstur i zwojów dwa razy korzystałem, a tak wszystko z marszu

Pamiętam, że w Divinity było przegięcie w drugą stronę i tam z kolei walki trwały po 40 minut

Pathfinder dodaje do listy może na
Właśnie średnio lubię mini maksować i robię bardziej fantazje w sensie Astarion będzie zabójcą co się teleportuje na plecy i zabija i zawsze jakoś tak wychodzi, że wali dwa kryty i wszyscy padają xD Z mikstur i zwojów dwa razy korzystałem, a tak wszystko z marszu


@Kiedys_Mialem_Fejm: no dlatego ja tez nie podnosilem poziomu trudnisci w pathfinderze i mialem wrazenie ze kilka razy faktycznie powtarzalem walke tyle razy ze poczulem potrzebe
ktory loch w pilars byl #!$%@??


@Dajzel: zakladam ze mial na mysli Ścieżki Od Nuy a chodzilo nie tyle o poziom trudnocsi co po prostu 1 wiekszy loch z jakas spojna historia

chociaz przyznaje ze wole ten styl z divinity 2 gdzie walk jest mniej ale bardziej zaplanowane i unikalne niz 20 pieter z armiami klonow
ze nie byl on do konca wymagany zeby przejsc gre lub znow cos zle pamietam


@Dajzel: w ogole nie byl wymagany, bodajze dodali go jako nagroda za przekroczenie jakiegos progu na kickstarterze