Wpis z mikrobloga

@kalet86: zazdro, też chciałbym wydać własną grę w stylu pixelart, ale na mobile na początek, niestety nie mam teraz i przez najbliższy czas możliwości żeby siedzieć po godzinach nad side project ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Daj znać ile czasu Ci to zajęło, technologie, ile osób Ci pomagało, ile $$ przeznaczyłeś na zasoby/assety, chętnie poczytam o tym wiedząc że to jest z naszego podwórka.
  • Odpowiedz
przydalby sie jakis full gameplay na youtube albo jakis streamer.

Pobierz demo i sam ( ͡° ͜ʖ ͡°)przetestuj
@kaarp

@kalet86: Planowane jest dodanie obsługi klawiatury?
  • Odpowiedz
  • 0
@mr_car 2 lata zespołu 8 osobowego. Kolejną grę zrobimy 2x szybciej i 2x taniej bo już umiemy ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@wpisztutajnick nie do końca - naszym celem są globalne rynki. Z wielkim szacunkiem do Polski ale Polacy nie płacą za gry. W Polsce testujemy grę, zbieramy opinie i dopieszczamy produkt. Poza tym gra jest na długi ogon więc rezultaty przyjdą z czasem.
  • Odpowiedz
  • 0
@Aramil: W grze znajdować się ma kontroler wi-fi, dzięki któremu można używać telefonu jako kontrolera, niestety nie udało nam się go wypuścić na czas - jest to nasz pierwszy cel: poprawienie stabilności inputu i wypuszczenie tego kontrolera.
  • Odpowiedz