Wpis z mikrobloga

tak wyjątkowo się poczuli, że każdy musi wrzucić to samo


@kr0k0dyl: Milionerzy się poczuli, że hipermarket śmie informować ich o promocji na kurczaka, przy okazji porównując cenę z innym hipermarketem XD
@r5678: bo to nie chodzi o smsy, te wpadają co kilka miesięcy na przykład bo po to się numer daje im, to chodzi o treść tych esemesów, agresywny marketing i taka treść jakby ci to ktoś pisał na polecenie, że u nas dobrze a w Lidlu źle
@szuleer

bo to nie chodzi o smsy, te wpadają co kilka miesięcy na przykład bo po to się numer daje im, to chodzi o treść tych esemesów, agresywny marketing i taka treść jakby ci to ktoś pisał na polecenie, że u nas dobrze a w Lidlu źle


Czyli tak samo jak od miesięcy robi Lidl. No to Biedronka się #!$%@?ła i wcale się nie dziwię.