Wpis z mikrobloga

#psychologia #psychiatria #terapia

Jak interpretować takie zachowanie terapeutki? Byłam na 6 spotkaniach, zawsze to ona ustalała termin spotkania raz w tygodniu i wysyłała maila oraz ustawione było na znanym lekarzu. Czasami też SMS przed wizytą przychodził. Na ostatnim spotkaniu umówiliśmy się na czwartek a ona do tej pory nie wysłała maila i na znanym lekarzu nie mam żadnej wizyty. Ona zawsze to ustalała a jak nie mogła to wysyłała maila z przełożeniem wizyty a teraz cisza. Myślicie że mnie olała? Nie mam doświadczenia w takich tematach i nie wiem czy iść tam jutro czy nie. Mogłabym co prawda napisać do niej, ale miałam w planie w lutym i tak rezygnować z niej więc może lepiej się nie wychylać..?
  • 12
  • Odpowiedz
18+

Zawiera treści 18+

Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.

@laverne00: jak to, to ostatniej chwili nie wiesz czy jutro masz do niej iść czy nie?
jak masz rezygnować w lutym, to jutro jest luty

Jeżeli pójdziesz to się pożegnaj, powiedz że wolałabyś żeby planowanie wizyt było z większym wyprzedzeniem, żebyś mogła to uwzględniać w planach na dany dzień. No i zapytaj co może ci o tobie powiedzieć na zakończenie, coś co być może zauważyła, s ty sobie nie zdajesz być
  • Odpowiedz
  • 0
@heniek_8: tzn mi nie przeszkadzało to w jaki sposób ona planuje wizyty. Mam czas jutro iść tylko nie wiem czy ona ma czas skoro wizyty nie ma w kalendarzu jak to było zazwyczaj robione. Ona mi na 4 spotkaniu powiedziała co mam i kazała diagnozę potwierdzać u psychiatry do którego idę za 2 tygodnie. To jej znajomy i możliwe że będzie się z nią konsultował w mojej sprawie
  • Odpowiedz
@laverne00: no ok, dla mnie trochę niepojęte, do kiedy masz jutro tolerancję, tzn ile godzin przed wizytą, że jak dostaniesz SMS to już pomyślisz że za późno wysłany, sorry nie idę?
Jak masz już umówioną wizytę u lekarza to nic się chyba nie stanie jak nie spotkasz się wcześniej z nią
  • Odpowiedz
  • 0