Mirki, poszukuję pomocy w imieniu wujka. Otóż wujas kupił samsunga galaxy s23 ze sklepu sferis.pl. Kupił w piątek (26.01) koło 19:30. Jednak później postanowił zrezygnować z zakupu (został uświadomiony, że u nich nie ma gwarancji producenta). Wysłał maila do ich bok-u tego samego wieczoru, jak tylko dostał fakturę kilka godzin później, to wypełnił też ich formularz zgłoszeniowy (paczka nawet nie była w przygotowaniu jeszcze). Potem wczoraj (28.01) napisał maila do działu reklamacji, po to, żeby dowiedzieć się wczoraj, że paczka została przekazana do wysłania. Dzisiaj rano dzwonił na infolinię i dowiedział się od konsultantki, że nie są w stanie anulować zamówienia, bo już zostało wysłane (inpost pokazywał coś innego) i ma poprostu nie odbierać paczki z paczkomatu i po powrocie na magazyn zlecą zwrot środków. Jednak chwilę później dostał odpowiedź z działu reklamacji: "Na tym etapie nie można anulować zamówienia, prosimy nie odbierać paczki z paczkomatu. Jak zamówienie wróci zostanie rozliczone.". Ma ktoś doświadczenie z podobną sytuacją? Wujek nie wie, czy nieodbierać i oddadzą mu całą kasę (pani z bok mu potwierdziła, że nie poniesie kosztów nieodebrania przesyłki), czy jednak odebrać i odrazu zwrócić nie odchodząc od paczkomatu. Oczywiście po zapytaniu na czym polega to "rozliczenie", już nie odpisali, więc pozostaje pytanie czy nie będą chcieli go obciążyć kosztami z d..y. Osobiście nigdy nic od nich nie kupowałem, może ktoś coś wie i doradzi co robić? #sferis #zwrot #odstapienie #odstapienieodumowy #inpost #zwrottowaru #elektronika #telefony #paczkomaty #reklamacja
@sberatel: to wiem, chodzi o "rozliczenie" przez action zamówienia, niby nie mogą obciążyć go kosztami, ale nie od dzisiaj wiadomo, że sferis kręci wała ze zwrotami na potęgę.
@drifcioooo: sprzedają sprzęt z innych rynków (nie polskich) przez co udzielają gwarancji sklepowej a nie producenta, nawet na stronie produktu mają to napisane, wujek niestety niedokładnie doczytał
Oczywiście po zapytaniu na czym polega to "rozliczenie", już nie odpisali, więc pozostaje pytanie czy nie będą chcieli go obciążyć kosztami z d..y. Osobiście nigdy nic od nich nie kupowałem, może ktoś coś wie i doradzi co robić?
#sferis #zwrot #odstapienie #odstapienieodumowy #inpost #zwrottowaru #elektronika #telefony #paczkomaty #reklamacja
@anonim-gal-2137: co ma sklep do gwarancji producenta? Co to za teoria? Napisz cos szerzej.