Wpis z mikrobloga

Mirki, poszukuję pomocy w imieniu wujka. Otóż wujas kupił samsunga galaxy s23 ze sklepu sferis.pl. Kupił w piątek (26.01) koło 19:30. Jednak później postanowił zrezygnować z zakupu (został uświadomiony, że u nich nie ma gwarancji producenta). Wysłał maila do ich bok-u tego samego wieczoru, jak tylko dostał fakturę kilka godzin później, to wypełnił też ich formularz zgłoszeniowy (paczka nawet nie była w przygotowaniu jeszcze). Potem wczoraj (28.01) napisał maila do działu reklamacji, po to, żeby dowiedzieć się wczoraj, że paczka została przekazana do wysłania. Dzisiaj rano dzwonił na infolinię i dowiedział się od konsultantki, że nie są w stanie anulować zamówienia, bo już zostało wysłane (inpost pokazywał coś innego) i ma poprostu nie odbierać paczki z paczkomatu i po powrocie na magazyn zlecą zwrot środków. Jednak chwilę później dostał odpowiedź z działu reklamacji: "Na tym etapie nie można anulować zamówienia, prosimy nie odbierać paczki z paczkomatu. Jak zamówienie wróci zostanie rozliczone.". Ma ktoś doświadczenie z podobną sytuacją? Wujek nie wie, czy nieodbierać i oddadzą mu całą kasę (pani z bok mu potwierdziła, że nie poniesie kosztów nieodebrania przesyłki), czy jednak odebrać i odrazu zwrócić nie odchodząc od paczkomatu.
Oczywiście po zapytaniu na czym polega to "rozliczenie", już nie odpisali, więc pozostaje pytanie czy nie będą chcieli go obciążyć kosztami z d..y. Osobiście nigdy nic od nich nie kupowałem, może ktoś coś wie i doradzi co robić?
#sferis #zwrot #odstapienie #odstapienieodumowy #inpost #zwrottowaru #elektronika #telefony #paczkomaty #reklamacja
  • 8
  • Odpowiedz