Wpis z mikrobloga

Może głupie pytanie amatora, ale nie moglibyśmy oprzeć cpk o lotnisko w Radomiu? Skoro nie jest używane a odległośc też niedaleko. Całą struktura do zbudowania to radom miałby przynajmniej część już gotową.
#cpk
  • 5
  • Odpowiedz
Może głupie pytanie amatora, ale nie moglibyśmy oprzeć cpk o lotnisko w Radomiu? Skoro nie jest używane a odległośc też niedaleko. Całą struktura do zbudowania to radom miałby przynajmniej część już gotową.


@Marek_Kodrat: sam Radom raczej odpada, jest za mały, ALE zostawię tutaj dwa przykładowe scenariusze alternatywne:

1. Zamiast CPK rozwój Okęcia, Modlina i Radomia - na Modlin i Radom trafia ruch cargo, ruch czarterowy, tanie linie, na Okęciu zostają tradycyjni przewoźnicy i linie
  • Odpowiedz
@Marek_Kodrat: Baranów leży w miejscu przecięcia się Centralnej Magistrali Kolejowej (szlak Górny Śląsk/Kraków-Warszawa) z planowaną linią "Y" Kolei Dużych Prędkości (Warszawa-Łódź-Poznań/Wrocław). Znajduje się też w bliskim połozeniu przecięcia szlaków drogowych - A1 z A2, oraz pomiędzy pierwszym a trzecim miastem w Polsce pod względwm liczby mieszkańców.

To miejsce jest najlepsze jeśli chcemy wyciągnąć maksa synergii z połączenia lotnictwa kolei i dróg samochodowych w Polsce.
  • Odpowiedz