Ahhh! Ale tutaj pachnie świeżą farbą. Jak pomalowana to jakoś się od razu czyściej wydaje. Jazda wtedy jest taka przyjemniejsza. I nawet wycieraczki działają więc luksus. Czasu coraz mniej i będzie trzeba się zgłaszać do UTK na egzamin. Ebany symulator (ಠ‸ಠ) to będzie najgorsze ale chyba dam radę se o ile egzaminator nie podpuści chamsko. Ehhh przegrywowi zawsze wiatr w oczy. #przegrywcojezdzikoleja #przegryw #kolej #pkp
@mdk007: Nastawnik w lokomotywie służy do kontroli prędkości i kierunku jazdy. W lokomotywach elektrycznych nastawnik jest urządzeniem elektrycznym, które steruje uzwojeniami silników trakcyjnych.
Prędkość lokomotywy zależy od ilości prądu elektrycznego dostarczanego do silników trakcyjnych. Nastawnik umożliwia maszyniście stopniowe zwiększanie lub zmniejszanie ilości prądu, co wpływa na prędkość lokomotywy.
Kierunek jazdy lokomotywy określa nastawnik kierunkowy. Nastawnik kierunkowy jest połączony z mechanizmem przełączającym bieguny silników trakcyjnych. W zależności od położenia nastawnika kierunkowego silniki
@mdk007: Jeszcze jakiś wariat chciałby spróbować sprawdzić co się stanie jak przy 80km/h zmienić nagle kierunek? Wierz mi to są przemyślane konstrukcje.
Przypominam, że Iran to ruskie pachołki. Izrael jest jaki jest, ale jest naszym sojusznikiem i sojusznikiem USA. Kibicowanie w tym sporze Iranowi jest zdradą stanu i byciem pożytecznym idiotą xDDDD
#przegrywcojezdzikoleja #przegryw #kolej #pkp
Prędkość lokomotywy zależy od ilości prądu elektrycznego dostarczanego do silników trakcyjnych. Nastawnik umożliwia maszyniście stopniowe zwiększanie lub zmniejszanie ilości prądu, co wpływa na prędkość lokomotywy.
Kierunek jazdy lokomotywy określa nastawnik kierunkowy. Nastawnik kierunkowy jest połączony z mechanizmem przełączającym bieguny silników trakcyjnych. W zależności od położenia nastawnika kierunkowego silniki