Nakierowałby mnie ktoś na firmę/rodzaj działalności (komis?) która ściągnęłaby mi samochód z Niemiec tak, żebym mógł wziąć leasing w PL? Jak patrzyłem na samochód którym jestem zainteresowany, to nawet po doliczeniu akcyzy 18.6 % i dodaniu parunastu k na transport/prowizje wychodzi mi ten samochód z 10-15% taniej niż w PL.
Ewentualnie uświadomcie mnie proszę, jakie dodatkowe koszty oprócz akcyzy i transportu ponoszę ściągając samochód z DE, bo aż mi się nie składa wszystko do kupy, jak nowy samochód (z salonów dużej marki, nie żadna tam nisza) z tymi samymi opcjami i z tego samego rocznika może być o prawie połowę droższy w PL niż tam (patrząc po cenach z autoscouta vs z salonu w Polsce; tak samo wyposażone auto z zerowym przebiegiem). #samochody #motoryzacja
@m2times tak do tych opłat dolicz koszty ubezpieczenia i przerejestrowania plus marże. Im mniej takich aut na polskim rynku tym marża większa. Nikt nie sprowadza aut które później stoją miesiącami zajmując miejsce, a raczej weźmie się kilka chodliwych modeli. Oczywiście, że ściągnięcie auta zawsze wychodzi taniej.
@m2times: Wyglada na wyprz rocznika z rabatami - ceny sa nawet ponizej tego co w konfgiguratorze, a sprzedawcy to salony. Na M8 idzie rabaty po 25% dostać ;) Niemniej, ciekawe ze nawet po cenniku z konfiguratora, wychodzi ok 200k różnicy .de vs pl (aczkolwiek najwyzsza wersja w niemieckim konfiguratorze, to najnizsza w polskim). Co do pośrednictwa w zakupie i oferty mozesz zapytac - fleetagency.pl
@m2times: Jesli zdecydujesz sie skorzystac z carvago, daj znać jak przebiegał cały proces oraz jak naliczyli opłaty na koniec (ʘ‿ʘ) Trzymam kciuki za udany zakup (ง✿﹏✿)ง
@jurek-gagarin: w zaleznosci od tego jakie mieszkanie mi sie trafi, zakup dopiero za okolo dwa lata. Ale jak kupie to sie przypomne ( ͡°͜ʖ͡°) mozliwe, ze zdecyduje sie na ferrari ff, ale to zalezy ile bedzie wynosilo utrzymanie tego zlomu. Z tego co widze to jest katastrofa z jakastam jedna czescia, ktora aso w wypadku nieuniknionej awarii wymienia na TAKA SAMA za jakies 200k, a
Ewentualnie uświadomcie mnie proszę, jakie dodatkowe koszty oprócz akcyzy i transportu ponoszę ściągając samochód z DE, bo aż mi się nie składa wszystko do kupy, jak nowy samochód (z salonów dużej marki, nie żadna tam nisza) z tymi samymi opcjami i z tego samego rocznika może być o prawie połowę droższy w PL niż tam (patrząc po cenach z autoscouta vs z salonu w Polsce; tak samo wyposażone auto z zerowym przebiegiem).
#samochody #motoryzacja
Komentarz usunięty przez autora