Wpis z mikrobloga

#famemma forma terminator, jeden po drugim lądował na deskach w momencie próby podjęcia rękawic z Natanem xD zwierzynscy degeneraci pięknie odpaleni w chwilę. goha taterniczka kiedy uchwyciły ja kamery w momencie jak Natan mówił o upijaniu alkoholem, odniosłem wrazenie, ze było widać w niej żal wymieszany ze złością mimo wieloletniego picia, które zniszczyło jej twarz i zachowanie pokerface przychodzi łatwo a i tak dało się to poczuć. To są świetnie wymierzone działa, którymi oberwie lejdi margaret, ale finalnie podkopia fundamenty grubasa na których buduje swoją nowa ff karierę. Jak ktoś twierdzi, że to przesada, to jestem pewien, że gdyby tucznik miał do wyboru powrót matki do nałogu a kasę jaka zarobił do momentu pojawienia się nikity bez zastanowienia wrzuciłby gohe w szpony wódy. Grubasie, wiem, że to przeczytasz, byłoby tak i wiemy o tym doskonale. jeszcze dużo materiału może być z tych matek500+ które przecież dostaną szału cipy jak Natan będzie ladowal w tuczenko bez jakichkolwiek hamulców. Czynsz pięknie wyjaśniony, jedna konfa i psycha usiadła xD Ciekawe czy ten narkoman naprawdę myśli w sposób który mówi, czy to tylko jakas forma obrony przed prawda. Żeby zbajerować dzieciaka wystarczy w sumie... Te smaczki, których oponenci nie wyłapywali też na plus xD reszta panelu bez historii, najmocniejszy moment to ta facjata gohy i cała historia tej rodziny, ktora grubas sprowadził na samo dno. Oj wrócą demony, wrócą do całej trójki.
Oczywiście uwagę również przykuła piękna Pani Muranska, świetny wygląd jak na swój wiek, można tylko pozazdrościć Jacy.
1 panel dobry, drugi akurat na przerwę żeby spalić papieroska, i zrobić herbatkę a 3 panel naprawdę dźwignął to wszystko. Wyświetlenia mówią za siebie.

Ps. Oglądałem z kolegą, który nie śledzi ff, ale palasajd #!$%@?ł nawet normikow, do #!$%@?.
doreczycielprawdyzosiedli - #famemma forma terminator, jeden po drugim lądował na des...

źródło: temp_file8262188648426030726

Pobierz
  • 10