Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się czy kręcić aferę przez wykop, zamawiałem jedzenie w sylwestra, było już godzinne opóźnienie dostawy to dzwoniłem do lokalu gdzie nie dało się skontaktować. Obsługa aplikacji umywa ręce, że lokal dostarczył. Widziałem opinię lokalu to tam są komentarze osób podobnych do mnie, zadzwonię jeszcze w poniedziałek bezpośrednio ale pro klienckiego podejścia się nie spodziewam widząc co ludzie pisali.
Niby to "tylko" 5 dyszek no ale kurde, bez jaj żeby zapłacić i nie dostać xD wiem też że mogłem nie płacić z góry ale ponad 3 dychy na karku i jestem bardziej zaskoczony niż wkurzony tą sytuacją bo pierwszy raz mi się zdarzyła, Co wy na to?
  • 2
  • 0
@kishurki: haha dziękuję za Twoją opinię,
teraz bardziej doprecyzuje pytanie.

Czy ktoś miał taką sytuacje, jak wyszarpać zwrot? Bo sytuacja z gatunku nie mamy płaszcza i co nam zrobisz