@Jabuszgo: jeśli chodzi o 2t to zostawiają mniej nagaru niż motul jednak są droższe o 2-3 razy. Więc myślę że w 4t też będzie lepiej ale moim zdaniem gra niewarta świeczki. Lepiej zmieniać olej w motocyklu regularnie co sezon lub w jednym roku jazdy 10 tys km niż bawić się w to. CHYBA ŻE TWÓJ SILNIK KRĘCI SIĘ DO 16 TYS OBR A TY TYM MOTOCYKLEM JEŹDZISZ PO TORZE KILKANASCIE RAZY
Zmieniam co sezon tylko zastanawiam się na jaki teraz zmienić, kręcić się kręci do 16 tys ale po torze nie jeżdżę.
@Jabuszgo: przy normalnej drogowej jeździe gdzie sporadycznie ciągnie się do odcinki. Wystarczy dobry motul. Moim zdaniem prócz gotowania oleju w silniku najbardziej go psuje ciagłe podgrzewanie i studzenie. Czyli załatwianie mnóstwa spraw na mieście przez cały dzień.
Dzisiaj mija 39 dni jak chodzę z buta do maka i nie biorę żadnego jedzenia. Zamawiam tylko kawę albo herbatę i czytam wykop. #przegryw #przegrywpo30tce
@Jabuszgo: lałem to do mazdy, w moto jakoś wychodzi ze leje millersa ale eneos rozpatrywałem tez jak najbardziej
Zalałem w ostatnim sezonie silkolene pro 4 ale się zastanawiam czy nie spróbować czego innego
Więc myślę że w 4t też będzie lepiej ale moim zdaniem gra niewarta świeczki. Lepiej zmieniać olej w motocyklu regularnie co sezon lub w jednym roku jazdy 10 tys km niż bawić się w to.
CHYBA ŻE TWÓJ SILNIK KRĘCI SIĘ DO 16 TYS OBR A TY TYM MOTOCYKLEM JEŹDZISZ PO TORZE KILKANASCIE RAZY
@Jabuszgo: przy normalnej drogowej jeździe gdzie sporadycznie ciągnie się do odcinki. Wystarczy dobry motul.
Moim zdaniem prócz gotowania oleju w silniku najbardziej go psuje ciagłe podgrzewanie i studzenie. Czyli załatwianie mnóstwa spraw na mieście przez cały dzień.