Aktywne Wpisy
USER_303 +6
Wszystkie znaki na niebie wskazują że mój brat jest ćpunem i niszczy sobie życie ... Ja nawet nie wiem co robić, nie da się z nim porozmawiać nawet ... Rozwiązaniem które coś by zmieniło to zgłosić na policję, ale nie chcę mu tego robić, może jeszcze da się coś od niego dowiedzieć, pomóc mu. Jakieś propozycje jak z nim porozmawiać ?
#pytanie #narkotykizawszespoko
#pytanie #narkotykizawszespoko
G06DbT +47
Dziś znowu wy będziecie siedzieć w klimatyzowanych biurach i mieszkaniach, na swoich wygodnych fotelach czy sofach, pijący dobrą kawę, pachnący i w czystych ubraniach.
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
A ja? Ja się obudziłem o 3:27 (budzik na 4 był nastawiony), raz zwlekę się z barłogu żeby sobie zrobić śniadanie i żarcie do kołchozu. Po godzinie 5 pojadę, i znowu będę musiał się przebrać w ciuchy robocze, trzeba będzie odbić kartę i kołchozowanie będzie wykonywane.
Szkoda ze
Mam od połowy października FFTH od #play. Podziałało dobrze 2-3 tygodnie (i to tak serio dobrze równiutko 600/100 z niskim pingiem cały dzień), ale od początku listopada zaczęło się #!$%@?ć
Download i upload zwaliły się do 30-50% wartości maksymalnej (upload to nawet do 1-5%), ale co gorsze fatalnie skoczyły pingi i połączenie charakteryzowało się stratą pakietów na poziomie 20-30%, przez co praktycznie się tego nie dało używać, strony się ledwo co ładowały, nie mówiąc już o VOD czy graniu
Dodatkowo połączenie sie losowo wywalało na 20-30 minut (przy czym dioda na ONT świeciła że wszystko jest OK)
Play twierdził że awaria, zgłoszenia rejestrowali, odpowiadali że globalna awaria blabla, #!$%@?
Do świąt w grudniu utrzymywała się taka sytuacja, internet od 16 do 24 był praktycznie nieużywalny. Od 20 grudnia #!$%@?ło się jeszcze bardziej, wysoki ping i straty pakietów występują nadal, natomiast download potrafi zjechać do 1-5% wartości maksymalnej. Upload o dziwo cały dzień jest praktycznie na 100%
Generalnie połączenie działa jak internet mobilny na zapchanym BTSie w godzinach szczytu
Na zgłoszenia już nie odpowiadają (od 15 grudnia wisi w weryfikacji), na czacie są boty, na infolini zero merytorycznego info.
Codziennie muszę się wspomagać netem mobilnym, który działa 100x lepiej niż kablowy, na szczęście mam nielimitowany
Z ciekawości wszedłem na downdetector innych operatorów którzy są u mnie dostępni (orange, tmobile, netia) i u każdego powtarza się dokładnie ten sam problem, ale zgłoszeń jest nieco mniej
Człowiek się cieszył że w końcu po ponad 15 latach będzie miał szybki kablowy internet i dupa nadal jadę na LTE bo jest niezawodne i wszystko działa
#orange #tmobile #netia
Pokazuje tylko Orange, Netia, Play i Tmobile
@Retsew No może, aczkolwiek czytając na downdetectorze tego typu problemy codziennie rejestruje masa użytkowników, net też działa dobrze np o 3 w nocy, więc awaria sprzętu mało mi się wydaje prawdopodobna
POPC, FERC i SI chyba nie oferują dla większych operatorów symetryka
Ani be ani me co do jakiejkolwiek rekompensaty czy planów naprawy
Zbieram certyfikowane dane z pro speedtest (a pomiary wychodzą baaardzo ciekawe po 0,73Mbps downloadu np, nie wyszło mi jeszcze więcej niż 4Mbps) i będę #!$%@?ć reklamacjami, bo widzę że z nimi inaczej się nie da. O tyle dobrze że
@chix: Że co? Jak play przecież nie ma własnej infrastruktury. W przypadku OPa Play dzierżawi od operatora hurtowego jakim jest SI.