Wpis z mikrobloga

@mirek3838838: Zostawało pewnie po remontach obok to robili z tego co było bo taniej.

Poza tym w tym mieście masz całe ulice dalej tylko z kostki brukowej która od II wojny światowej nie była ruszana. Zresztą to nawet lepiej jak nie jest ruszana bo jak sie do niej dorywają nasi partacze to po 2 latach jest tragedia. Jak niemiaszki położyli to do tej pory jest git.

Poza tym pamiętam, że w
  • Odpowiedz
@mirek3838838: poczytaj sobie o drogach KR6 i dozwolonych ich konstrukcjach, popatrz co jest najtansze i czym handluje szwagier/wujek/kuzyn gościa z DSDiK czy ZDiUM i masz odpowiedź. Wrocław trzyma się kostki w centrum, bo niby spina wizualnie wszystko, ale jest niebezpieczna, głośna i trzęsie, poza tym i tak nie umieją kłaść ani kostki ani betonu asfaltowego ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
Czy nie obniża to komfortu pasażerów i bezpieczeństwa (droga hamowania na mokrej kostce vs asfalcie)? Jakie jest uzasadnienie stosowania takiego rozwiązania? #transport #transportpubliczny #mpkwroclaw


@mirek3838838: Sporo ulic nie była ruszana od dziesięcioleci, więc wymyślili, że #!$%@? kostka nadaje kolorytu miastu i świetnie nawiązuje do historycznego powojennego #!$%@?.

Należy się cieszyć, że konserwator zabytków przymknął oko na remonty kamienic i nie uznał, że wspólne kible na piętrach w starych kamienicach są podobnym
  • Odpowiedz
@mirek3838838 myślę że w urzędach im się to bardziej podoba i pod to dorobili sobie teorie że są niezniszczalne i w ogóle super. Oczywiście nikt z tych urzędów autobusami nie jeździ i nie wie jak to wpływa na komfort podróżowania. We Wro zobacz jak są projektowane rozwiązania komunikacyjne jak remont Buforowej albo Aleja Wielkiej Wyspy, wtedy zdasz sobie sprawę że nie ma od nich oczekiwać czegoś co będzie pomoce dla mieszkańców.
  • Odpowiedz