Aktywne Wpisy
![Tja88](https://wykop.pl/cdn/c0834752/0cd0510bff2613b8ad66a2e6ed5035753a79d99a40436e2d20cb8cd3fbd2eeca,q60.jpg)
Tja88 +93
![Tja88 - Otwieram nitkę z najładniejszymi światłami w historii motoryzacji. 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/3f969ebb6608480085ccbaa15621a967de525d4cf1130ab5370242d63f298c0e,w150.jpg)
źródło: 20240628_234531
Pobierz![plusikdziczku](https://wykop.pl/cdn/c0834752/a8f0255e48084caa707e889ff4adfb54dd623d437c48ee268547ae7c92482a0a,q60.jpg)
plusikdziczku +764
Mmm paczka w sobotę. Za co kocham Polskę? Za InPost, za Blik, za szybki i tani internet mobilny oraz stacjonarny. Niby żadne rewolucyjne odkrycia ale sprawiają, że życie jest lepsze
#inpost
#inpost
![plusikdziczku - Mmm paczka w sobotę. Za co kocham Polskę? Za InPost, za Blik, za szyb...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/56f3c1dc396ffa6e72c9cd580cc3fac04a4691dcde3f35fa64d72e056ab77f22,w150.jpg)
źródło: Screenshot_20240629-064552_InPost Mobile
Pobierz
And here I go again. Witam czytelników w trzecim odcinku naszej serii, w którym przyjrzymy się zespołowi, który można ocenić jako... Najlepszy z najsłabszych? A jeśli nie najlepszy, to przynajmniej najpewniejszy. Co ciekawe, ta pewność niekoniecznie wynika z doboru zawodników.
9 - Gas Gas Factory Racing Tech 3
#31 - Pedro Acosta, #37 - Augusto Fernandez
Zacząć wypada od tego, co chyba wszystkich interesuje najbardziej. Pedro Acosta w trzy lata zdobył dwa tytuły mistrzowskie i w wieku zaledwie 20 lat (był już taki jeden, ale o tym później) zadebiutuje w Moto GP na motocyklu KTMa. Teoretycznie jego pozycja jest podobna do Raula Fernandeza dwa lata wcześniej, ale w przeciwieństwie do rodaka Pedro ma do dyspozycji zarówno chęci, jak i lepszy motocykl. Jak pokazały testy, ma też tempo, aczkolwiek sporo jeszcze jest do poprawy.
Hiszpan dość pewnie wywalczył tytuł w klasie pośredniej, wygrywając 7 wyścigów i stając na podium w 7 kolejnych. Przytrafiły mu się tak naprawdę tylko dwa błędy - w pogoni za Arbolino we Francji i na okrążeniu formującycm w Australii. Tyle, że teraz będzie musiał się przestawić na coś zupełnie innego, a mianowicie walkę w tłoku.
W tych rzadkich sytuacjach, kiedy musiał to robić w minionym sezonie, nie zawsze wychodził obronną ręką. O ile na samych hamowaniach Pedro jest bardzo silny, o tyle nie zawsze udaje mu się to wyegzekwować, kiedy rywal planuje grać ostro, co wykorzystywali m. in. Lopez czy Dixon. W dolnych rejonach stawki Moto GP bynajmniej łagodniej nie będzie i Acosta musi się do tego szybko przystosować.
Szybko przystosował się zeszłosezonowy debiutant, Augusto Fernandez. To dość ciekawe, jak rozłożyły się punkty Hiszpana w tym sezonie. Przez pierwsze 8 weekendów zdobył 41 punktów, w pozostałych 12 już tylko 29. To generalnie przypadłość wszystkich KTMów, które utraciły swoją największą przewagę - atomowe wyjścia z bloków.
Mimo wszystko, jak na debiutanta było to osobliwe. Najlepszym wyczynem Fernandeza pozostaje rewelacyjna czwarta lokata we Francji, na uwagę zasługuje też piąte miejsce na pływalni w kwalifikacjach w Anglii oraz punkty w sprintach wtedy i w Katarze. Jednak Azja nie okazała się łaskawa dla zawodnika Tech 3 i poza 7 miejscem w Motegi, niewiele było powodów do radości. Co więcej, pojawiło się też to, czego na ogół ten zawodnik się wystrzega - błędy.
Utrata przewagi na startach może być dla niego problematyczna. Generalnie z tym aspektem Fernandez ma duże problemy, choć mniejsze niż w czasach Moto 2. Nie jest też piekielnie mocny na hamowaniach, ale dopóki jest Dani Pedrosa, dopóty motocykl nie skręci aż tak bardzo w stronę stylu Brada Bindera, będącego przeciwieństwem tego, co prezentuje Augusto. No, chyba że za rok przyjdzie Marc Marquez...
Głównie przez stabilizację w zespole, (coś czego brakuje Trackhouse) i dobry motocykl (tak, do was piję, LCR Honda) umieszczam Tech 3 przed tymi dwiema ekipami. Trzeba jednak powiedzieć jedno. Tak jak przez lata zespół Poncharala uważano za świetne miejsce do rozwoju, tak zarówno w Moto GP, jak i Moto 3, w ostatnich latach trochę się to rozmyło, zresztą świadczy o tym przykład Pola Espargaro.
Na szczęście dla obecnego duetu, chwilowo chyba nikt nie czyha na ich miejsca i mogą w spokoju myśleć, jak poprawiać się z weekendu na weekend.
źródło: temp_file2655955625311424041
Pobierzźródło: temp_file4980401093305329999
Pobierzźródło: temp_file1655275557059734909
PobierzJack miał to samo co Augusto, ale na większą skalę. Zaczął nadspodziewanie dobrze, ale im dalej w las, tym coraz bardziej od Bindera odstawał, a powinno być odwrotnie. Skończył też "świetnie", ale ten upadek przykrył fakt, że na swoim ulubionym torze pewnie spadłby z 1 na 5 miejsce. Wg mnie zasłużył na fabrykę na 2024, ale jeśli powtórzy taki rok, to w 2025 już go (zasłużenie) nie będzie
Jeśli przez 3 sezony obecnej generacji opon nie ogarniasz ich oszczędzania, to nie jest to wina opon ( ͡º ͜ʖ͡º)
Lopez ma podobnie, ale on nawet na zużytych podejmuje jakąś walkę. Miller po prostu się poddaje i to mnie w nim drażni, do pary z machaniem łapami