Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki,

Krótka historia. Kupiony laptop firmy DELL Vostro 5402. Laptop ma 1,5 roku i jest na gwarancji.
I teraz do szczegółów w laptopie przy otwieraniu zaczęła odchodzić matryca. Po szybkim googlo-waniu dowiedziałem się, że problem jest znany. Wada fabryczna plastikowe zawiasy odrywają się przez co uszkadzają obudowę/matrycę.

I teraz krótki telefon do serwisu i co. I dowiadujemy się, że gwarancja podstawowa tego nie obejmuje. Rozumiem, że DELL sprzedaje CI laptopa za 4k z wadą fabryczną i możesz sobie to potem naprwić na swój koszt. Na co CI damy gwarancję na 3 miesiące. Gdzie po 4, 6 lub 12 znowu stanie się to samo.

Wiem, że jestem śweżak lecz Wykopa znam od kilkunastu lat i czytam nałogowo. Jak możecie to pomóżcie. Tutaj już nawet nie chodzi bezpośrednio o mnie ale sprzedawanie bybla a potem miganie się od napraw tak mnei irytuje.........

Tutaj link np. z dellmani opisujący problem
https://www.dellmania.pl/dell-vostro/zawiasy-vostro-5402-t33740.html

Serdecznie Was pozdrawiam
Gre60 - Cześć Mirki,

Krótka historia. Kupiony laptop firmy DELL Vostro 5402. Laptop ...

źródło: 12

Pobierz
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 1
@janciopan: Masz rację. Ale nie o to w tym chodzi. Zgoda na takie traktowanie prowadzi do tego że za jakiś czas biznesowe będą podobnej jakości. Ale dzięki za komentarz. Pozdr.
  • Odpowiedz
@Gre60: Masz rację nie powinno być na to zgody, ale sam widzisz co się dzieje. Ogólnie jakość sprzętu spada od lat i nikt z tym nic nie robi. No może w USA raz na jakiś czas masz pozew zbiorowy ale to nie zmienia trajektorii całego rynku niestety.
  • Odpowiedz
Podbijam. Mam w firmie 6 sztuk tego modelu we wszystkich ten sam problem. Odwoływałem się kilka razy, za każdym razem odrzucili.
  • Odpowiedz