Wpis z mikrobloga

@Bunch: ale to nie jest fizyka tylko suwak "bujanie" ustawiony na 100, normalnie auta tak się nie bujają i jest to strasznie nie naturalne, tak mało przyczepności też nie mają przy tak małych prędkościach już pomijam, że wszystkie prowadzą się tak samo, nie ważne czy duże czy małe. Jest to najgorszy model jazdy w historii gier ever.
Ktoś chyba wklepał do exela ustawienia od łódki i stwierdził, że #!$%@? zostawi tak,
obniżenie jakości fizyki w GTA5 mnie tak triggeruje, że nie umiem być obiektywnym co do tej gry.


@MuszeZalozycKontoByFiltrowacGowno: Z tego co kiedyś czytałem obniżenie fizyki było częścią optymalizacji. Nie wiem czy to dotyczyło fizyki jazdy, ale na pewno dotyczyło fizyki postaci NPC. W GTA IV zastosowali jakąś zaawansowaną technologię, inną niż w GTA V.
@Bunch: Ale za to w GTA V klapek odrywa się od stopy!@@!!!!!!

Piątka pod wieloma względami to był regres względem czwórki. No ale niestety Rockstar wyczuł piniądz i teraz GTA jest dla spoconych dzieciaków.
musieli to zmienic na jakies arcadowe gunwo z NFS2.


@andbatros: bo GTA to nie symulator jazdy, tylko gra o "strzelaniu się z policją"
Arkadowa jazda autem zwyczajnie pasuje do uciekania przed policją biorąc zakręty 200km/h ¯\(ツ)/¯
@MuszeZalozycKontoByFiltrowacGowno: Z tego co kiedyś czytałem obniżenie fizyki było częścią optymalizacji. Nie wiem czy to dotyczyło fizyki jazdy, ale na pewno dotyczyło fizyki postaci NPC. W GTA IV zastosowali jakąś zaawansowaną technologię, inną niż w GTA V.


@damianooo8: przeciez jak chcesz by w gta v po wypadnieciu z auta postac ci sie przez 100 metrow odbijala od otoczenia tak jak bylo w gta iv to mozesz w directors mode sobie