Wpis z mikrobloga

Ekspres Melitta. Po 2 tygodniach od zakupu (nowy) wylądował w serwisie, nie mielił kawy a diagnoza to wina użytkownika- wilgoć w młynku (pordzewiały). Naprawa 700zl. Robiłem mu dzisiaj generalne czyszczenie, odkamienianie, czyszczenie z tabletka, czyszczenie obwodu mleka - operacja około 40 min. Zauważyłem że zaparowała pokrywka od pojemika z kawą - skoro tak to musiała się przedostać woda przez młynek, i co teraz? Znowu przestanie działać i naprawa 7 stówek bo konstrukcja wpuszcza wilgoć do młynka od strony zaparzacza? #ekspresdokawy #kawa #samnaprawiam #melitta
BelkaBec - Ekspres Melitta. Po 2 tygodniach od zakupu (nowy) wylądował w serwisie, ni...

źródło: P_20231227_142156

Pobierz
  • 6
@BelkaBec: masakra żeby młynek zardzewiał totalnie w dwa tygodnie, może trzeba było z rękojmi reklamować choć teraz to gdybanie. Najpredzej dostał wody podczas testów na produkcji a potem sobie rdzewiał stojąc u sprzedawcy na półce
@BelkaBec Na FB też widziałem posty o zardzewiałych młynkach Melity, serwis stawia diagnozy że rzekomo zalany młynek.
To nie powinno tak być że pokrywka od kawy mokra.