Wpis z mikrobloga

Właśnie skończyłem Ghost of Tsushima i chciałem się odnieść że te recenzje ma Metacritic to jakiś żart. Zawsze myślałem że user score jest wazniejszy niż recenzentów ale ta gra nie zasługuje na 9.1, ba nawet nie zasługuje na 8.1
1. Totalne wrażenie pustki w świecie, nie ma co tam robić oprócz podążania za GPSem, niepotrzebny open world który tylko psuje odbiór gry. Sekiro miało dużo lepszy świat
2. Wątek główny i te długie poboczne może ciekawe oprócz strasznie nudnych przygotowań do bitwy "idź porozmawiaj z członkami drużyny jak się czują przed atakiem głównym" walka to wyłącznie czyszczenie wiosek mongołów + może dwie minigierki jak hwacha i cięcie bambusa
3. Wszystkie ruchy przeciwnika są pomijalne, czekasz tylko na czerwone światło - unik, niebieskie - blok i wyprowadzasz kontre. Tak można przejść całą grę bez zgonu
4. Cały eq zbędny bo nie potrzeba więcej DMG jak i tak musisz przebić blok konkretnym combo. Wrzucasz początkową zbroję na +hp +redukcja obrażeń i o reszcie można zapomnieć
5. Właściwie to combat staje się nudny i powtarzalny po paru godzinach dlatego pół gry to cutscenki i dialogi gdzie twoja główna postać jest najdrętwiej poprowadzona
6. Całe koksanie postaci polega na dojściu do jakiegoś miejsca: źródełko / bambusy / lisek. Cutscenka i gotowe xD Największa żenada open world ever. Niby masz jeszcze exp główny ale to z głównego wątku leci x10 tego co z pobocznych wiosek więc po co to robić. Materiały też lecą w ilości dużej z wątku głównego a więcej niż 3 upgrejdy broni nie ma sensu robić bo pasek dmg coraz wolniej rośnie
7. Wystarczy wyklikać jedną z 4 postaw na przeciwnika i jesteś na niego na tyle OP że praktycznie cie już nie uderzy a w walkach na wielu chłopa zawsze czekają aż dokończysz combo na jednym

Trudność gry, serio? gra o samurajach gdzie praktycznie grasz wychillowany całą grę. God of War 2018 lub Horizon Zero Dawn był dużo trudniejszy. Twórcy chyba chcieli zrobić dobrze całemu światu ale oczytałem się opini że jest trudno lol. Dosłownie każda gra AAA jaka istnieje jest trudniejsza. Zwiększenie trudności z normal na hard pewnie tylko by zrobiło przeciwników bardziej "bullet spoonge"

Jeszcze jak widzę że ta gra ma dużo lepsze User Score niż Horizon Zero Dawn lub Zelda BOTW która jest wzorem otwartego świata i można było z niej czerpać wzorce to ja się boje ile gier przegapiłem przez to że userzy woleli amerykański cutscene follower

Albo Playstation soyboye to oceniają na 10/10 albo weeby, sam nie wiem
#gry #metacritic
  • 4
  • Odpowiedz