Wpis z mikrobloga

Wiedziałem że jak szmaty z #play przejmą #upc to zaczną się problemy.

Miesiąc temu konsultant przekazywał ofertę na przedłużenie umowy: kwota wzrasta o kilka złotych, umowa na czas nieokreślony z miesiecznym wypowiedzeniem bez płacenia kar. Warunki zaakceptowałem

Dzisiaj dzwoni inny konsultant, z firmy która przedstawia się nie jako UPC ani Play, tylko chyba P4 albo coś jeszcze innego, mówi że okres wypowiedzenia kończy się jutro, a warunki są zupełnie inne. Gdy próbuje mu powiedzieć jakie warunki mi przedstawiono, jest dla mnie opryskliwy i traktuje mnie jak idiote zbywając pytania.

Dzwonie po 4 konsultantach i żaden nie jest w stanie przedłużyc umowy, wychodzi na to że zostane bez neta xD
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Zoriuszka: Dlaczego zostajesz bez neta? Po okresie zobowiązania umowa standardowo przechodzi na czas nieokreślony, a nie jest rozwiązywana przez operatora. Tzn. warunki po staremu (chyba, że jakaś "promocja" w cenie była), tylko od teraz możesz rozwiązać w każdej chwili.
  • Odpowiedz
  • 0
@czeskiNetoperek: wlasnie byłem w salonie play i dowiedziałem się tego samego co opisałeś. A konsultant telefonicznie mówił iż jutro zostanie net odłączony. Typ chciał mnie w #!$%@? zrobić xX
  • Odpowiedz