Wpis z mikrobloga

#monitory #monitor #pcmasterrace #gry
Jako osoba która głównie GRA w dynamiczne gry oraz edytuje filmy w Adobe premiere pro (nie jestem grafikiem), szukam drugiego monitora raczej 1440p, 4K myślę że raczej wątpię trochę bezsens bo jako jeden mam klasyk LG 27GP850P-B, nic dodać nic ująć fajny nanoips, drugi kurczę myślę nad DELL G2724D, drugi ten sam LG, może jakiś Samsung oddysey G7? Może jakiś curved 32 całe, może alienware fajny używka za ponad lekko 2k dostanę już.

Kurde no pomóżcie mi budżet za nówkę max 2tys zl chce dać za używkę również do 2K zł
Pozdro
jozinzbazin_bozy - #monitory #monitor #pcmasterrace #gry
Jako osoba która głównie GRA...

źródło: Zdjęcie z biblioteki

Pobierz
  • 11
@jozinzbazin_bozy: bierz 4k, 1440p wymiera zanim osiągnęło popularność ponieważ ma to samo DPI co 1080p tylko więcej cali. 100-120hz wystarczy a wymagające tytuły po prostu ogrywasz w niższej rozdzielczości - dzięki 4k nie ma mocnego efektu rozmazania
Ja teraz ogrywam gierki z PS5 na 65" 120hz 4k oled (jakieś checkerboard rendering itd) i to wyglada o niebo lepiej niż gry na 1440p na PC z rtx3070 OC. Mimo że PC w
@dzem_z_rzodkiewki: dla mnie nawet 34 cale było za mało dla 3440x1440, w FPSach super, ale np. w RPG gdzie dużo było czytania to zazwyczaj było to męczące, za małe wszystko, a niestety w niektórych grach nie dało się HUDa/tekstu skalować, albo nawet na max skalowaniu było za małe.
Skalowanie 1:2? W sensie, że na tv 4k lepiej będzie wyglądało w 1080p niż w 1440p?
@jozinzbazin_bozy: miedzy 240hz a 160hz jest mniejsza przepaść niż miedzy 1440p a 4k. Pomijając fakt że nic nie działa w 200fps z nowych gier. Jak grasz w CSa to trzeba było odrazu napisać

120hz 4k jest totalnie wystarczające bo i tak gry AAA nie ciągną więcej. PS5 jest przykładem który każdy już ma w salonie w 4k a ty chcesz zostać na 1440p