Wpis z mikrobloga

Jest tu ktoś kto ogarnia #3dsmax ?
Mam, #!$%@?, taki niebywały problem. Chcę nałożyć teksturę tylko na jedną ścianę, więc w Edit Polly w trybie zaznaczania Polygon klikam na ścianę, podświetla się, wybieram z Material Editor swoją teksturę i i tak kurna jego mać nakłada się na wszystkie ściany. W komentarzu pod jakimś filmem na yt widziałem, że trzeba wybrać na obiekcie opcję "Convert to editable polly" bo to nie jest to samo co modyfikator "Editable Polly"... no ok. Spróbowałem na prostym obiekcie tak zrobić i zadziałało, ale nie chciałbym tak wszystkich swoich konstrukcji convertować... Czy ktoś się orientuje dlaczego tak prosta rzecz jest tak utrudniona przez twórców?
#grafika #3d #grafika3d dorzucę też #blender #kiciochpyta, może ktoś wie...
  • 3
  • Odpowiedz
@de_yum: nie do końca rozumiem. We googluj "material ID", może o to chodzi. W sensie zaznaczasz ściankę i ustawiasz jaki ma mieć ID a później w materiale przypisujesz poszczególna teksturę do ID.
  • Odpowiedz