Wpis z mikrobloga

rok 2023, Beniz nadal uważa, że jak coś jest wyższe niż sedan to musi #!$%@?ć w 4x4 i wyciągać holowniki z rowów.


@OrzechowyDzem: czyli kupujesz crossa, żeby jeździć po asfalcie?
  • Odpowiedz
@OrzechowyDzem: czyli trzeba kupić wielkiego SUVa, który w porównaniu do kombi/sedana na tej samej płycie będzie miał gorsze osiągi, wyższe spalanie, będzie mniej bezpieczny (większa podatność na boczny wiatr i wywrotkę), a w razie potrącenia pieszego będzie większe ryzyko jego kalectwa - tylko po to żeby nim nigdy nie zjechać z asfaltu? xD
  • Odpowiedz
ale proszę zejść ze mnie, bo sam nie lubię suvów. Bądźmy obiektywni po prostu - to że ma wysokie nadwozie nie oznacza, że będzie po terenie napieprzał :D


@OrzechowyDzem: ale do tego został zaprojektowany. Wysokie nadwozie (i wysoko położony środek ciężkości) to charakterystyka auta terenowego, który na asfalt tak średnio się nadaje, bo buja na zakrętach itp. Nie bez powodu SUVy mają problem z przejściem testu łosia.
  • Odpowiedz
@sztefen_muller: kupujesz go przede wszystkim dla wygody, komfortu i aby się nie martwić, że rozwalisz mpakietowy zderzak o każdy krawężnik lub zatrzymasz się w kałuży bo twoje miasto znów nawiedził letni deszczyk. Bo jeżeli nie jesteś kierowcą rajdowym to nie zauważysz różnicy na publicznej drodze.

@MercedesBenizPolska: mylisz suvy z crossoverami
  • Odpowiedz
@trololo55: SUV, crossover to jedno gówno obecnie, niczym się to nie różni poza tym które słowo akurat użyją marketingowcy. A jakieś zatrzymywanie się bo kałuża, rozwalanie zderzaków o krawężnik bo nie masz suva? XD Jakoś 5 lat jeździłem obniżoną mx5 na co dzień i nic takiego nie zauważyłem, nawet jeżdżąc nią zimą w nieodśnieżonej Wiśle i okolicach, a obecnie Octavią tym bardziej nie zauważyłem żadnych takich problemów.
Może po prostu
  • Odpowiedz
SUV, crossover to jedno gówno obecnie, niczym się to nie różni poza tym które słowo akurat użyją marketingowcy.


@Rachey: jedynie dla ignorantów twojego pokroju.

A o "większym komforcie i wygodzie" auta, które ma przechył boczny jak morawiecki na myśl o powiedzeniu prawdy, szumi jak wiszący na drzewie komuniści i widoczność/parkowanie przypomina sterowanie kombajnem bez lusterek, to nawet nie będę się rozpisywał, bo to jedno wielkie
  • Odpowiedz
@trololo55: No to proszę definicję SUV i definicję Crossovera, bo jakoś co miejsce to jest ona inna, łącznie z sytuacjami gdzie np. producent określa sobie auto jako SUV, wikipedia to samo auto jako crossover, a portale przy recenzjach to co portal to inaczej nazywają, albo i w jednym artykule zamiennie.

Co klejona szyba ma w ogóle do wartości użytkowych to też nie mam pojęcia, ale wiesz - używa się ich
  • Odpowiedz
@Rachey: oglądales jakieś kie czy lexusy i dziwisz się, że coś jest nie tak, ich sedany też pozostawiają wiele do życzenia, czemu z tym typem karoserii miałoby być inaczej ¯\(ツ)/¯
Z drugiej strony podejżewam, że taka kia sportage pewnie niewiele rożni się jakością czy prowadzeniem od swojego sedanowego odpowiednika, wiec co tu wybrzydzać?

Co klejona szyba ma w ogóle do wartości użytkowych to też nie mam pojęcia

Kamera 360 też nie wiem gdzie niby jest jakimś
  • Odpowiedz