Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, od jakiegoś czasu spontanicznie padał mi akumulator, ostatnio coraz częściej. Sprawdziłem pobor i na postoju ma 0,17 A. Po wyciągnięciu bezpiecznika 5A nr 67 (od alarmu i immobilisera) spada na 0,03 A. Po nocy bez bezpiecznika auto odpala bez problemu na strzała kilka razy pod rzad, a napiecie przy odpalaniu spada z 12.25 V na 10.50 V, wiec to nie wina akumulatora. Alternator podaje 14,5 V.
Niestety po wypięciu bezpiecznika nie działa centralny z pilota, także chciałbym znaleźć problem.
Serdeczna prośba o pomoc.

#bmw #e46 #mechanikasamochodowa
  • 14
  • 0
@trzaichlac69: dobra, rozebrałem podszybie i filtry i odłączyłem, trochę popracuje i pójdę pomierzyć. A co jak przewód jest zwarty gdzieś wcześniej? wolałbym wypiąć przewód w miejscu z którego wychodzi, ale nie mam pojecia gdzie szukać "D
  • 0
@trzaichlac69: haha, właśnie robiłem to przez 3 h. Odpiąlem element po elemencie opisany i pobór nadal jest. Własnie znalazlem lokalizację X1736 obok kolumny kierowniczej. Pytanie, co ja tam teraz sprawdzę, przecież nie porozcinam wszystkiego żeby zlokalizować który przewód ciągnie prąd. Czy własnie to powinienem zrobić? :D
  • 0
@trzaichlac69: nie, nie ma szans. Z bezpiecznika wychodziły 2 przewody, jeden #!$%@?łem i pobór prądu spadł do 0.06 A, przy okazji działa centralny itp, więc zostawiam jak jest, za zimno na dłubanie na dworze po kolanach :D