Wpis z mikrobloga

@mroz3: mam nadzieje, że ludzie którzy oszukują bezbronnych ufnych starszych ludzi zdechną na raka. Nie uderzam do koleżanki - taka praca, jakoś trzeba zarobić, ale "polityka" takich firm jest karygodna. Kumpel pracował w czymś takim, nie wydalał moralnie, odszedł po tygodniu, nie chciał robić ludzi w #!$%@?.
  • Odpowiedz
@mroz3: Oni w takich call center każą kłamać i wywierają presje na ludzi. Później jak się ofiary takich praktyk sądzą, to puszczają nagrane rozmowy i oskarżają konsultantów.
  • Odpowiedz
@mroz3: przecież nie można zmienić komuś operatora przez telefon. trzeba podać dane i wysłać kuriera z umową, więc to nie jest wcale takie hop siup. ponadto, wcale nie jest tak łatwo namówić starszą osobę do deklarowania czegokolwiek przez telefon. btw, umowa telefoniczna nie jest w żaden sposób wiążąca. każdy telemarketer ma też obowiązek podać swoje dane podczas rozmowy :)
  • Odpowiedz
@epi: za coś trzeba żyć choć nie usprawiedliwiam bo wiem jak bywa

@SScherzo: to tylko uproszczona wersja pewnie potem dokumenty wysyłają etc

wszystko zależy jakie cc i jakie ma standardy
  • Odpowiedz
@mroz3: prawo obowiązujące jest ponad standardy firmy, więc oni nie mogą inaczej, bo taka jest procedura. bez podpisu właściciela telefonu nic nie zrobią.
  • Odpowiedz
@SScherzo: To pracowałaś pewnie nie długo i miałaś słabe wyniki sprzedażowe. Ja pracowałem na infolinii przychodzącej i nawet tam w pewnym momencie zaczęli wymagać sprzedawania internetu... Oczywiście pożegnałem się z firmą.
  • Odpowiedz