Wpis z mikrobloga

kilka dni temu kupiłem klawiaturę bezprzewodową dell z zestawie z myszką (też bezprzewodową). Teraz zauważyłem, że mysz czasami działa po prostu #!$%@? - sama klika a to scroll, a to inne przyciski. Zwracać to na gwarancję/rękojmie (te samoistne klikanie zdarza się to jakiś czas - ciężkie do udowodnienia) czy z tytułu 15 dni na zwrot bez podania przyczyny? A może ta druga opcja z zaznaczaniem, że produkt jest wadliwy i chcę zwrot pieniędzy? #allegro
  • 1
@przeczki:
Raczej zgłoś jako niezgodność z umową (rękojmia jest w transakcjach B2B lub C2C). Przy zwrocie bez podania przyczyny, to ty odpowiadasz za wszelkie usterki (jak nie zgłosiłeś problemu, to znaczy, że towar otrzymałeś w pełni sprawny i uszkodzenie zwracanego produktu powstało u ciebie).

Natomiast w przypadku gwarancji, kontaktujesz się z producentem lub serwisem. Dane, gdzie należy zgłosić reklamację z gwarancji, znajdziesz w karcie gwarancyjnej, ewentualnie na stronie producenta. Sprzedawca zazwyczaj