Wpis z mikrobloga

próbując wyjac zaworki SCV w Toyocie Corolli E12 2.0, bo samochód tracił moc(raz je wymieniałem i pomogło) wyrwałem(a tak konkretnie to mój stary, mechanik) niechcący jakąś wtyczkę z kabli. Zaworki wyczyściłem i włożyłem z powrotem. Wpiąłem te kable w każdej możliwej konfiguracji i w jednej auto pali, nie ma mocy i świeci check engine, w jednej świeci się kontrolka wody w oleju i nie pali, a w jednej żadna kontrola się nie świeci ale mocy nie ma dalej.

Szare wtyczka na środku zdjęcia.

Pytanie, od czego jest ta wtyczka i czy może mieć w ogóle wpływ na brak mocy silnika?

#motoryzacja #samochody #toyota
slkt - próbując wyjac zaworki SCV w Toyocie Corolli E12 2.0, bo samochód tracił moc(r...

źródło: IMG_4669

Pobierz
  • 5
@slkt Powinny być podpięte tak, żeby nie świecił się błąd. Wody w oleju? Czy może wody w filtrze paliwa? Zaczynasz naprawę od dupy strony, bo nie wiesz co jest nie tak, a czyścisz jakieś elementy. Sprawdź w parametrach podczas jazdy czego brakuje i wtedy szukaj. Może po prostu dziura w dolocie i nie dmucha turbo? Nie kopci na czarno i nie słychać świszczenia?
@BeatsByDre: no generalnie znam się na tym po #!$%@?, a mój stary to ostatnio samochód naprawiał w 2003 jak kupił malucha elegant. Kiedyś przy podobnej awarii wymieniłem zaworki i było git, więc teraz w pierwszej kolejności też je podejrzewałem. Ostatecznie udało się nam podpiąć wtyczkę prawidłowo, a podejrzewamy że za brak mocy odpowiada zepsuta przepustnica bo blokuje się w pewnych położeniach.