Wpis z mikrobloga

Czuję się nieswojo, czuje że nie jestem w tym miejscu w którym powinienem być, mam spore ambicje, ale mam też spore braki. Jestem ze wsi, 3/4 moich znajomych została w tej wsi, pojedyncze jednostki uciekły do dużych miast, pokończyły studnia, ale jest nas garstka. Jestem z tej garsti, wieśniak, syn elektryka i pracownicy biurowej, za biedny żeby żyć, za bogaty żeby uważać się za biedaka. Teraz, kiedy skończyłem studia i jestem tym hehe programistą 15k i stać mnie na rzeczy to ciągle czuje że coś jest nie tak. Tęsknie za rzeczami które nigdy mnie nie spotkały, chciałbym być jak oskarki, bogaty z domu, wycieczki zagraniczne od dzieciaka, elektronika, a na studiach zabawa, a nie #!$%@? po weekendach żeby dorobić. Czuje że jestem w pół drogi, że dopiero moje dzieci będą pokoleniem które dobrze czuje się w swojej skórze, bo mam nadzieje, dam im to czego nie mialem, a one będą żyć w świecie lepszym i bogatszym niż ja. Będą tymi normikami z dobrego domu.

Ale do brzegu, po #!$%@? ja to pisze. Teraz uwaga, będzie grube, czuje że z Polską jest tak samo. Polska jest teraz za biedna żeby czuć się bogata, bo ma oskarki w postaci Niemiec, Francji czy Włoch obok siebie które są o wiele bogatsze i w czasach kiedy Polska stała w kolejce po chleb przeciętny włoch cieszył się życiem. Teraz Polska jest jak ja, w pół drogi do życia, za biedna i mentalnie zacofana by czuć się zachodem, za bogata i zbyt ogarnięta by czuś się wschodem. Z moją ojczyzną łączy mnie magiczna nić, nić porozumienia biedaków wychodzących z biedy. Obyśmy dali sobie radę i pokolenie po nas żyło bez tych kompleksów i traum.

#przemyslenia #programista15k #polska
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@komakow: Przestań się porównywać do innych bo to powoduje tylko frustrację. Zamiast tego zacznij żyć, skoro masz 15k to sobie jedź na wakacje. Polecam Teneryfę, jest ciepło zimą i fajnie, można rowerem pojeździć albo się #!$%@?ć na wulkan.
  • Odpowiedz