Wpis z mikrobloga

Mirasy i Mirabelki, korzystał ktoś z was z prawa rękojmi #reklamacja w #mediaexpert otóż sprawa wygląda tak że miesiąc temu kupiłem #agd suszarkę #beko i tak sobie stała nierozpakowana i czekała na koniec remontu. Kilka dni temu ja włączyłem pierwszy raz i po kilku minutach zaczęła wydawać dziwne dźwięki i ogólnie głośność betoniary wjechała ( ͡º ͜ʖ͡º) i tak jest za każdym uruchomieniem i teraz #pytanie co z tym fantem zrobić żeby wymienili mi sprzęt na nowy a nie żeby bujać się z Mietkami z serwisu Beko parę miesięcy
  • 4
  • Odpowiedz
@ExtraIntrowertyk : Reklamujesz przez formularz na stronie, przyjeżdża chłop i zabiera do serwisu i na podstawie ekspertyzy sklep podejmuje decyzję czy naprawiają czy wysyłają nowe. Ty nie możesz o tym zdecydować niestety.
  • Odpowiedz
@ExtraIntrowertyk: Rękojmia zakłada właśnie że wada istniała w chwili zakupu. Łatwiej z gwarancji producenta ale jak się zepsuje drugi raz to znów będą naprawiać i tak kilka razy zależnie co wpisali w warunkach gwarancji natomiast przy rękojmi jak się coś ostatnio nie zmieniło to jak się drugi raz zepsuje to możesz odstąpić od umowy
  • Odpowiedz