Wpis z mikrobloga

@Tommy18: w Krakowie to mam wrażenie że sygnalizacja świetlna jest ustawiona następująco na każdym skrzyzowaniu:
X - czas zielonego na drodze z pierwszeństwem
X / 2 czas zielonego na podporządkowanej
X/3 czas lewoskrętu na podporządkowanej

Nikt nie wziął pod uwagę zagęszczenia ruchu I po robocie pora na csa
@vealen0: dodajmy do tego, że każda miejska obwodnica ma skrzyżowania kolizyjne nawet z bardzo ruchliwymi podporządkowanymi wlotami (mimo, że jeszcze za komuny przygotowano koncepcję, jak powinien wyglądać np. północny fragment trzeciej obwodnicy, ale przez tyle kadencji przerosło to ekipę machlojskiego) i recepta na korki gotowa
@vealen0: aleje z północy na południe to jest porażka xD czerwona fala właściwie na każdych światłach, przy zerowym ruchu można przeskoczyć od kleparza do czarnowiejskiej jadąc bardzo dynamicznie i łapiąc przy tym i tak żółte, ale potem i tak Reymonta i Focha na 80% zatrzymują