Wpis z mikrobloga

Siemka, Dokładnie w 2021 roku postanowiłem że moim celem życiowym jest codziennie skilowanie się w pasji czyli w moim przypadku home recording, rap itp . Właściwie to się udaje, moje pierwsze kawałki nagrywałem mając 14 lat...Długa historia którą kiedyś opiszę jak uda mi się zrobić prawdziwy hit . Jednakże nadal jestem w procesie "uczenia się" mam zamiar się zapisać na jakieś lekcje śpiewu i takie tam. Z nikim się nie dzielę swoją twórczością jednak potrzebował bym jakiejś opinii. Proszę wziąć pod uwagę że nie mam producenta i nagrywam w piwnicy. Dla tych co chcieli by ocenić wysyłam 5 zł blikiem za 35 sekundowe skaleczenie waszego słuchu . Mam wielką nadzieję że kiedyś będę mógł być dumny z siebie i to wy będziecie wysyłać mi piątkę za to żebym mógł wam coś zaśpiewać, pozderki Na soundcloudzie podsylam wam pierwszy wstawiony kawałek dla porównania.
https://on.soundcloud.com/St1Nc #hiphop #produkcjamuzyki #polskirap #marzenia #youtube #rap #homerecording #kultura #muzyka
Selavi - Siemka, Dokładnie w 2021 roku postanowiłem że moim celem życiowym jest codzi...
  • 5
@the_olson: dziękuję. Wiele jest do dopracowania, potrzebuje trochę hajsu jeszcze zainwestować we współpracę i mam nadzieję że usłyszysz cały kawałek. Dzięki za poświęcony czas :)
@Selavi: że tak spytam kolego, w co chcesz zainwestować? żadna kasa nie da Ci skilla, a jeśli chodzi o beaty to przecież od cholery jest free beatów na YT i innych www. Ogólnie każdy kto się zabiera aktualnie za nagrywanie ma jak pączek w maśle, do wyboru do koloru muzyki wokoło do korzystania. ps. moim zdaniem lepiej by to brzmiało jakbyś tak nie intonował niewieścio, momentami to brzmi jak kopia magika