Wpis z mikrobloga

Mirki, co można zrobić jeśli od prawie 2 tygodni nie mogę pobrać rachunku pdf za przejazd uberem? W szczegółach przejazdu cały czas przycisk jest wyszarzony i widnieje komunikat "Prośba o wystawienie faktury Fakturę będzie można pobrać z sekcji „Szczegóły przejazdu” po jej wygenerowaniu." problem nie istnieje dla innych przejazdów - rachunek pdf był dostępny w ciągu kilku godzin a tu już prawie 2 tygodnie mija... Support ubera po zgłoszeniu problemu wysłał mi kilka ogólnych formułek o rachunkach za przejazd w ogóle nie odnosząc się do problemu a na koniec się na mnie obrazili na zasadzie "nie ma to nie ma, nie pisz do nas więcej".

#uber #taxi
  • 6
@Pierre_Dzoncy: PDF-y w Uberze to taki przedruk paragonu fiskalnego wystawionego przez e-kasę przewoźnika, a więc firmy do której należał ten konkretny samochód który zrealizował przejazd. Prawdopodobnie ta e-kasa fiskalna, która jest po prostu komputerem z Windowsem i zainstalowaną aplikacją z Elzabu, nie działa u przewoźnika przez co paragon nie został wystawiony - tak, naruszając przepisy podatkowe. Jeśli do końca miesiąca nie uda się nawiązać komunikacji z e-kasą, to wtedy jest wykonywana
@selenita66: dzięki za odpowiedź i wyjaśnienie kwestii! tak podejrzewałem, że to wina przewoźnika, ale nie byłem pewien jak to działa. Czyli na koniec miesiąca powinien pojawić się jakiś dokument? tyle mogę jeszcze poczekać
@Pierre_Dzoncy: Właśnie nie wiem do końca jak to będzie wyglądało od strony pasażera, dlatego Ci nie obiecam że po końcu miesiąca będziesz miał dostęp do takiego dokumentu. Ja wiem tylko, że w sytuacji gdyby to moja e-kasa nie była dostępna, to doliczą mi "opłatę dodatkową za elektroniczne przekazanie informacji o paragonach", cokolwiek by to nie było :)
@selenita66: Zobaczymy, dam znać na początku listopada czy mam dostępny ten zastępczy dokument. Jeszcze raz wielkie dzięki za wyjaśnienia :) Dobry Mireczek z wypoku był nieporównywalnie bardziej pomocny niż julki z supportu ubera wklejające gotowe formułki niewnoszące nic do sprawy.
Ale wina leży po stronie konkretnego przewoźnika, a nie samego Ubera (co wcale nie znaczy, że nie powinni wymyśleć jakiegoś rozwiązania takich sytuacji).


@selenita66:

Może Cię to zainteresuje, bo chyba wymyślili rozwiązanie takich sytuacji. Dostałem w końcu odpowiedź od supportu Ubera:

Niestety nie jesteśmy w stanie wygenerować faktury za wspomnianą podróż w tym momencie. Zwróciliśmy pobraną kwotę na Twoje konto bankowe. Zwrot powinien pojawić się na Twoim koncie w ciągu 3-5