Wpis z mikrobloga

@Returned: Większą masakrą to jest Amrest którego konsultanci uparcie twierdzili na infolinii że lokale nie mają własnych numerów telefonów, a ja jako że zamówiłem z Uber Eats to powinienem to załatwiać z Uber Eats. UE wprawdzie zwrócił hajs ale #!$%@? to jest śmiech na sali że ja nie mogę się skontaktować z lokalem i zostawić uwagi, czy załatwić nowego placka bo w Uberze jest właśnie zwrot kasy. To nie wina Ubera
@L24D: umm, a tak keszcze z czystej ciekawości PH przestała dowozić konkretnie Tobie, czy w jakimś obszarze, w którym Ty się akurat znajdujesz? ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Returned: Na szczęście wykluczyli cały obszar, choć mam wrażenie ze stało się to niedługo po tym jak rok temu kompletnie zapomnieli o całym zamówieniu ( ͡° ͜ʖ ͡°)