Wpis z mikrobloga

Co ciekawego mamy w oponach do #motocykle na szosę gdzieś w poczatkach wysokiej półki?
Szukam do #benelli TRK502, więc niby niewysilone, ale często jeżdżę na mokro więc zdecydowanie wolę coś trochę przewymiarowanego w kwestii chwytu.
Raczej modele czysto szosowe, chyba że coś oferuje bieżnik radzący sobie z grawelem i jednocześnie nie zmniejszający możliwości na czarnym.

Rozmiary: 160/60-zr17 oraz 120/70-zr17
Z tego co widzę, nie ma ograniczeń w kwestii indeksu prędkości i nośności (aktualnie mam Pirelli Angel, z nośnością 58, vmax sprzętu to jakieś 160km/h)
  • 9
@Aramil: tydzień temu zamawiałem Pirelli Angel GT2 w tych rozmiarach, komplet 1300 na oponeo, tyle że ja do cięższego moto bo CBF 1000f, do takiego lekkiego trk raczej bezsens ale może któreś piloty dadzą radę, na przykład 4
@Aramil: Po żwirowej drodze wszystkim pojedziesz. Gorzej jak pojawi się mokre, błoto, piasek.
TKC 70 się dziewczynie sprawdziło w KTM 390. Na tył założyliśmy TKC rocks bo jednak zwykła nie odpychała się w piasku.
  • 1
@amath Hmm, Scorpiony wyglądają ciekawie. Będę musiał poczytać czy rzeczywiście tak jest, ale wydają się idealnie trafiać. Z wyglądu to zdecydowanie bieżnik szosowy, ale ma parę kształtek które pomagają w gorszych warunkach.

@oreze Nie takie cięższe ( ͡° ͜ʖ ͡°) TRK to kawał kloca i jest tylko ~30kg lżejszy od CBFki. Przy czym sporo dodatkowej masy jest na przodzie.

@AdamES Oczywiście, że wszystkim, dlatego szukam opon czysto szosowych,