@lentilek @GoracyStek wiadomo lepiej zadzwonić bezpośrednio do restauracji, czekać 3h na pizzę i jeszcze się okaże, że jak czegoś nie ma/spalone to każdy ma to w dupie. Nie dzięki.
@Ka4az: u pośredników płacisz przed wykonaniem usługi - cokolwiek jest nie tak, ty musisz prosić się o zwrot. Jedyna możliwość kontaktu to czat do którego jak widać nawet nikt się nie połączy. Nie ma maila, nie ma telefonu, nie ma siedziby. Dowożący i ludzie z czatu nie są związani z knajpą i w ogóle im nie zależy, zero odpowiedzialności - wkurzysz dostawcę? zaznaczą że towar dostarczony, a ty bujasz się z
@Ka4az: pyszne działa zupełnie inaczej od wolt/ubereats/glovo. Zatrudnia bezpośrednio swoich dostawców, płaci im godzinówkę i zależnie od restauracji to restauracje też mają swoich dostawców. Zamawianie z pyszne w dużej części wypadków nie różni się wiele od zamawiania bezpośrednio od restauracji.
W przypadku wolt/uber/glovo apka tylko łączy klientów z "niezależnymi" kurierami
zależy im, bo zarabiają tak na życie
Panu Ivanowi czy tam Pajeetowi nic nie zależy bo leci na 3 aplikacje i
@GoracyStek: co za bzdury. Zamawiam przez Uber eatsa i jak jest coś nie tak to nie pisze przez zaden chat tylko wyklikuje formularz i mam zwrot pieniędzy. Jak niby takie coś się robiło w czasach dzwonienia telefonem?
Jedyna możliwość kontaktu to czat do którego jak widać nawet nikt się nie połączy. Nie ma maila, nie ma telefonu, nie ma siedziby. Dowożący i ludzie z czatu nie są związani z knajpą i w ogóle im nie zależy, zero odpowiedzialności - wkurzysz dostawcę? zaznaczą że towar dostarczony, a ty bujasz się z
@GoracyStek: zajebiście, ale najczęściej jak zamawiam to chcę coś zjeść, a nie czekać 3h XD
@GoracyStek:
i za to restauracje płacą prowizję. Nie wiem, wy macie jakiegoś pecha, ale korzystam
Zamawianie z pyszne w dużej części wypadków nie różni się wiele od zamawiania bezpośrednio od restauracji.
W przypadku wolt/uber/glovo apka tylko łączy klientów z "niezależnymi" kurierami
Panu Ivanowi czy tam Pajeetowi nic nie zależy bo leci na 3 aplikacje i