Wpis z mikrobloga

@rebul4: @polik95: Prawda jest taka że Pendolino to stara konstrukcja a bez systemu wychyleń na zakrętach to nawet nie powinno się tego Pendolino nazywać... Zamiast dać Polakom zarobić to nie :( Polacy powinni się nauczyć wytwarzać sami takie rzeczy!
  • Odpowiedz
@mimol: Nooo widzę wreszcie że Pendohejt zaczyna wreszcie się kruszyć... Nie to żebym coś do ciebie miał, chwała ci za to i innym że wreszcie zaczynają doceniać #pendolino ! :)

@polik95 Osiągnie, ale trzeba zmienić zasilanie. A to się stanie za 3, góra 5 lat.
  • Odpowiedz
@polik95: 10 lat. I to nie remontują, tylko "moRRRdernizują". Bo modernizacją tego nazwać nie można. Przy budowie nie ma takich problemów, bo tutaj jest jak na każdej innej budowie- patrz Pomorska Kolej Metropolitalna- 30% czasu przewidzianego na budowę, a już 50% prac wykonane! http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=429764&page=442. Poza tym na CMK jest już prawie wszystko gotowe na zmianę zasilania, trzeba tylko przebudować podstacje. Trakcja jest gotowa na 25 kV- izolatory, kable itd.
  • Odpowiedz
@rebul4: Przecież kupili. Tyle że te DARTy istnieją tylko na papierze, i to nie będzie żaden "hajspid", ale pociągi na 160 km/h. Zapytaj się na forum kolejarskim jak to jest z prototypami Pesy, to zobaczysz, że to jest naprawdę tragedia... Nie jestem jej hejterem, ale jestem ostrożny w stosunku do tego projektu.

@kakaowymistrz: Wiem że na Diretsimie jeżdżą 250 na 3kV, ale jak będzie 250, to tak czy
  • Odpowiedz