Wpis z mikrobloga

#darksouls #ds1 Po raz pierwszy przeszedłem tę grę, mam nadzieje, że jesteście dumni. Gra na początku przytłacza, jest #!$%@? wie ile mechanik, jakieś iframes, jakieś poise i bóg wie co jeszcze, czego nawet pewnie nie poznałem, na pewno gdyby nie poradnik zgubiłbym się milion razy, jak chociażby Anor Londo, czy Catacombs (chyba najbardziej #!$%@? miejscówka w grze), ale jest też mnóstwo fajnych smaczków, typu #!$%@? zjaw tylko jak jesteś cursed i w ogóle to jak wertykalnie jest zbudowany świat, zasługuje na solidne 8/10 (bo uczciwie trzeba przyznać, że niektóre miejscówki jak te z lawą strasznie odstają), a no i zwiedzanie tych krain znowu odrodziło we mnie prawdziwego zbieracza w RPG bo prawie w każdy kąt zajrzałem, prawie każdą dusze podniosłem. Gra uczy cierpliwości, ale sprawia niewiarygodną frajdę, szczególnie jak na początku się wycierpi trochę. To jak działa cały progres i to jak odczuwalny się staje jest piękne. Uczciwie przyznam, że ostatnie bossy jak złapie się już broń na +5 (a tu swoją droga, jedne bronie +15, jedne jakieś magiczne, inne na plus 5, gdyby nie Internet to byłby to tak #!$%@? irytujący miszmasz. Ale z drugiej strony mamy przeciwników typu zjawy w New Londo Ruins, komary w Blight Town które #!$%@?ą Cię przez ściany tak o xD, wszystkie latające moby do #!$%@? w tej grze powinny być ;d. No i te hitboxy #!$%@? czasem, sprawiają, że masz ochotę wziąć wielką pałe z tej gry i #!$%@?ć Panu Miyazaki. Najcieplej wspominam walkę z Gargulcami (mimo, że byłem trochę na nich za wcześnie oraz z Ornstein i Smough, tu już byłem odpowiednio #!$%@?, ale z cursem bo szkoda mi było soulsów na wykupienie tego co curse zdejmuje xD. Niektóre momenty też #!$%@?, raz udało mi się dość szybko uciąć ogon smoku, bo trudność nie była to zrobić, tylko w hitboxach xD, a za drugim razem, jak przypadkiem #!$%@?łem Blacksmitha ( ͡º ͜ʖ͡º) męczyłem się tyle, że musiałem zrezygnowany uciekać się do bicia łukiem. Ale ogółem nie dziwie się, że ludzie uwielbiają tę grę. A no i trochę jak na moje za dużo glitchy jest w tej grze, to strasznie korumpuje człowieka, ale chyba community tej gry raczej uważa to za feature. Fabułka? No jest, nie lubię prowadzenia w ten sposób fabuły, równie dobrze mogę se odpalić darksouls wiki i jest to przyjemniejsza forma przyswajania tego. Pozdrawiam i dzięki za pomoc mirki () Warto brać się za Ds 2 z dodatkiem? Bo słyszałem, że troche mechanik jest zmienionych i lepiej ds3? tl;dr nawet fajen te dark soulsy, przekonałem sie po x latach, ps nie wiem czemu nie mogę formatować tekstu w wykop 2.0 dzięki za #!$%@? tego
Toent - #darksouls #ds1  Po raz pierwszy przeszedłem tę grę, mam nadzieje, że jesteśc...

źródło: dark souls 1

Pobierz
  • 10
a tu swoją droga, jedne bronie +15, jedne jakieś magiczne, inne na plus 5, gdyby nie Internet to byłby to tak #!$%@? irytujący miszmasz


Zgoda, potem od tego odchodza i z czesci na czesc system broni i umagicznien jest coraz bardziej wybaczajacy i plastyczny
generalniew ds1 najbardziej myli to ze bron +15 to "zwykla", dodanie umagicznienia na +5 czy +10 albo bron z duszy bosa "resetuje" licznik ale sumarycznie dojdziesz do 15
@Toent: dark souls 2 softs, chyba najtrudniejsze z całej trylogii za to najbardziej oryginalne soulsy, sporo tam eksperymentów, takich jak karanie gracza za umieranie (kurczący się pasek zdrowia po każdej śmierci), różne przejścia zablokowane przez spetryfikowanych biedaków, status adaptability i podwójne ostrza, a i możesz być invejdowany nie będąc człowiekiem xD. Ogólnie możesz zacząć 3 i później wrócić do ds2 bo z fabuły i tak nic nie ogarniesz póki nie obejrzysz
Warto brać się za Ds 2 z dodatkiem?


@Toent: jeszcze jak ( ͡º ͜ʖ͡º) co musisz wiedzieć to, żeby levelować ADP do co najmniej 20lvl (pozwoli to na wykonywanie płynnych uników), do tego sekretne ściany otwiera się naciskając "x", a nie np. robiąc przewrót w jej kierunku, oraz żeby nie dołączać do przymierza covenant of champions na początku gry, bo to wywinduje poziom do NG+... poza
#!$%@? zjaw tylko jak jesteś cursed


@Toent: możesz też mieć cursed weapon, samemu nie będąc przeklętym (dzięki czemu masz cały pasek zdrowia) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

kto wymyślił ze koło hydry nie będzie widać gdzie wpada się do wody, powinien #!$%@? na galerach


@Toent: właśnie pierwszy raz przechodzę remaster i też mnie to irytowało. W oryginale ta linia oddzielająca płytką wodę od przepaści była o wiele