Wpis z mikrobloga

#play #play24 #oszukujo #jdg
Cześć Mirki, zostaliśmy skuszeni ofertą Play dla firm dla 3 numerów, dlatego po kilku latach przeszliśmy z #plus
Jakie było moje zdziwienie, gdy na pierwszej fakturze za pierwszy niepełny miesiąc zostało naliczone 156% regularnej ceny (niemal pełen miesiąc).
Zadzwoniłem na infolinię w celu wyjaśnienia sprawy, konsultant gubił się w zeznaniach, szukał powodów czemu kwota jest wyższa.
Pierwsza teoria była taka, że w skład tej kwoty wchodzi opłata aktywacyjna, ale na moją reakcję, że opłata aktywacyjna jest na osobnej pozycji na fakturze dla każdego numeru, zaczął szukać dalej. Generalnie wyglądało to tak, że konsultant na siłę szukał jakiego uzasadnienia, że tak ma być i koniec.
Jego ostateczne stanowisko to, że podobno w prawie komunikacyjnym jest jakiś zapis, że np. zniżki za zgody marketingowe itp. nie obowiązują w pierwszym niepełnym okresie rozliczeniowym. Prawda to?
Na prośbę o wskazanie mi fragmentu, który o tym traktuje zostałem zbyty.
Wspomniałem o tym, że nikt nam o tym nie wspomniał, gdy przekonywano nas do przejścia do Play, a wyraźnie pytałem czy oprócz opłaty aktywacyjnej nie będzie jakiś dodatkowych kosztów oprócz standardowego abonamentu.
Ostatecznie reklamacji złożyć nie mogłem, bo to ostateczne wytłumaczenie miało mi blokować taką możliwość. Takie podejście również trochę mnie zaskakuje, wolałbym żeby trafiło to do osób bardziej zaznajomionym w prawie i regulaminach, które wskażą konkretny fragment umowy/regulaminu, który pokrywa ten aspekt.
  • 10
  • Odpowiedz
  • 0
@maciek_d @MercedesBenizPolska oczywiście, że na pierwszej fakturze jest za dwa okresy i to jest zrozumiałe, natomiast nie to że ten pierwszy niepełny będzie wyższy od kolejnych "zwykłych" miesięcy.
Wyobraźmy teraz sobie sytuacje, że dzięki jakimś zgodom marketingowym zamiast 300 zł jest 50 zł i nagle płacimy 500% ceny za pierwszy niepełny miesiąc "bo takie jest prawo telekomunikacyjne" i jeszcze nic o tym nie wspomnimy na wyraźne pytanie czy na pewno
  • Odpowiedz