Wpis z mikrobloga

Siema. Chcę kupić auto do 30k (może trochę więcej jeśli jest ku temu sens). Małego SUVa, ogółem zależy mi, żeby było podwyższenie, ale żeby samochód nie był zbyt duży. I żeby pojeździł tak z 5 lat. Najlepiej benzyna.
Nie będę jeździć zbyt wiele (praca zdalna, także tylko zakupy czy wyjazd do knajpy z 2-3 razy w tygodniu + jakaś weekendowa wycieczka w Polskę raz w miesiącu).
Nie znam się na temacie w ogóle, polecacie jakieś konkretne modele?
#samochody #motoryzacja #szukamsamochodu #szukamauta
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

polecacie jakieś konkretne modele


@Osihoa: tak, jak używka to tak z 2-3x droższe
jak nowy to minimum 4x droższy

I żeby pojeździł tak z 5 lat.

za 30k to obecnie kupisz złom a nie samochód, przespałeś ostatnie 2-3 lata?
  • Odpowiedz
  • 0
@HIMARS: a przyjemne auto rzeczywiście, ojciec ma. Ale obawiam się, że po paru latach to niezły szrot może być. Może się mylę?
  • Odpowiedz
Inne co znajdzie za 30k to w ciągu najbliższych 5lat będzie wymagało drugie tyle w naprawach¯


@Bad_Wolf: ze co? chyba sie nie rozumiemy kolego. w ciagu najblizszych 5 lat planujesz wsadziis w auto 15k? To co tym tam silnik co rok wymieniasZ?

@Osihoa za 30k na pewno znajdziesz jakis samochod rocznik 2010-2014.
  • Odpowiedz
ze co? chyba sie nie rozumiemy kolego. w ciagu najblizszych 5 lat planujesz wsadziis w auto 15k? To co tym tam silnik co rok wymieniasZ?


@turbine: naprawa turbiny 2-3k plus robocizna, wymiana sprzęgła 2-3k plus robocizna, nie daj diesel to jeszcze wtryski, filtr.

To się wydaje ale za 30k kupisz samochód który jest w przedziale rocznikowym 2010, max 2015. Więc ma średnio 10 lat. Plus 5 i robi się 15-20
  • Odpowiedz
@Bad_Wolf: kolega w pierwszym wpisie pisze o benzynie, wiekszosc silnikow benz. nie maja turbin ani dwumasow, a nawet jakby mialy to wcale nie oznacza ze sie zepsuja i beda do wymiany, moga nawet przezyc te 5 lat, albo nawet byly juz wymieninane/naprawiane przed sprzedażą.