48 fps w grach. Powiem wam, że to wcale nie jest taki zły kompromis, o ile możecie zsynchronizować częstotliwość fps z odświeżaniem monitora (ja mogę, bo ma 144hz monitor). Gram tak w Cyberpunka 2077 Phantom Liberty. Ostatni patch zwiększył wymagania dot. procesora i mój i5-12400f nie jest w stanie utrzymać stabilnych 60 fps przy dużej gęstości tłumu :( Tak, często to CPU jest wąskim gardłem w tej grze. Czas zmienić procesor.
Granie w 48 fps przy bottlenecku CPU ma też inne "plusy" - można zwiększyć ustawienie graficzne, bo GPU się "nudzi". Na np. mogłem wyłączyć FSR 2.1 przy 1440p - obraz wygląda znacznie lepiej. #pcmasterrace, #cyberpunk2077
@JestesmyTylkoBakteriami: Zapewne trochę to pomoże, ale lepszą robotę zapewne zrobi "wincyj rdzyniuff", nawet trochę niżej taktowanych, bo RED Engine z tego co widzę działa na ~16 wątkach i to w zasadzie w pełni wysyconych (o ile jest potrzeba)
Gram tak w Cyberpunka 2077 Phantom Liberty. Ostatni patch zwiększył wymagania dot. procesora i mój i5-12400f nie jest w stanie utrzymać stabilnych 60 fps przy dużej gęstości tłumu :( Tak, często to CPU jest wąskim gardłem w tej grze. Czas zmienić procesor.
Granie w 48 fps przy bottlenecku CPU ma też inne "plusy" - można zwiększyć ustawienie graficzne, bo GPU się "nudzi". Na np. mogłem wyłączyć FSR 2.1 przy 1440p - obraz wygląda znacznie lepiej.
#pcmasterrace, #cyberpunk2077