Wpis z mikrobloga

#allegro #pytanie #pytaniedoeksperta

Kurier Allegro One zamówioną paczkę zgubił, sklep twierdzi, że to nie ich wina a pomoc Allegro, że sprawę "weryfikują" (już 9-10 dni). Ktoś ma protip jak to pchnąć do przodu u nich? Jakiś zwrot kasy ze strony Allegro i niech ze sklepem sobie sami weryfikują?
  • 5
  • Odpowiedz
@Bonwerkz: Weź pod uwagę że firma kurierska też ma określony czas na ogarnięcie tematu. Sprzedawca powinien się jednak poczuć w obowiązku do zwrotu kasy: Tak czy tak nie będzie stratny.
  • Odpowiedz
@Bonwerkz: jeśli sprzedający wyjaśnia sprawę z przewoźnikiem, proces ten może się nieco wydłużyć. Zachęcamy do rozmowy ze sprzedającym i próby rozwiązania sytuacji w dyskusji. Jeśli potrzebujesz naszego wsparcia, możesz poprosić doradcę o pomoc.
  • Odpowiedz