Media Expert chyba zgubiło moją kartę podczas procedury gwarancji....
Miesiąc temu składałem reklamację z tytułu gwarancji w Media Expert. Nie mogłem skorzystać z rękojmi, ponieważ mięły juz 2 lata od zakupy, wiec jedyne co to została 3 letnia gwarancja oferowana przez producenta. Jako, że gwrarancja niestety musiała iść przez sklep, to sklep wysłał do mnie kuriera któremu przekazałem paczke i w sumie od tego czasu mam 0 konkretnych informacji. Dzwonie co dziennie na infolinie Media Expert gdzie nie otrzymuje praktycznie żadnych informacji. Dziś udało mi się dodzwonić bezpośrednio do Serwisu Karty graficznej i okazało się, że sklep nadal nie przekazał do nich karty graficznej. Nie wiem czy zgubili karte, czy co się z nią dzieje.
@przemekLes: zrób osobne zgłoszenie (nie adnotację do starego) w którym zaznacz, że od tego momentu będziesz się tylko kontaktował poprzez uokik. Jak nie zadziała to serio do nich zgłoś. Ich burdel totalnie nie powinien Cię interesować, z kolei w serwisie mogli Cię zlać bo nie jesteś stroną w sprawie tej karty.
@Eshirael: Ziomeczek w serwisie bardzo spoko sie wydawal, kilka razy az sprawdzal, czy nie pomylil sie przy wpisywaniu numeru seryjnego, skoro zgloszenie do Media Expert bylo juz miesiac temu
zaznacz, że od tego momentu będziesz się tylko kontaktował poprzez uokik
@Eshirael: xDDDD no to chyba żadnego kontaktu nie będzie bo ukoik nie zajmuje się indywidualnymi sprawami konsumentów. Od tego jest lokalny rzecznik praw konsumenta.
Co się odwaliło. Wyszedłem rano do ogrodu po szczypiorek, a pod tują kot z czterema młodymi. Normalnie jak w tym memie samotne mamy w twojej okolicy ( ͡º͜ʖ͡º) Kota kojarzę, taki bezdomny dachowiec. Na razie dałem karmy i wody, ale nie wiem co dalej? Może ktoś chce przygarnąć ( ͡º͜ʖ͡º)
Miesiąc temu składałem reklamację z tytułu gwarancji w Media Expert. Nie mogłem skorzystać z rękojmi, ponieważ mięły juz 2 lata od zakupy, wiec jedyne co to została 3 letnia gwarancja oferowana przez producenta.
Jako, że gwrarancja niestety musiała iść przez sklep, to sklep wysłał do mnie kuriera któremu przekazałem paczke i w sumie od tego czasu mam 0 konkretnych informacji. Dzwonie co dziennie na infolinie Media Expert gdzie nie otrzymuje praktycznie żadnych informacji. Dziś udało mi się dodzwonić bezpośrednio do Serwisu Karty graficznej i okazało się, że sklep nadal nie przekazał do nich karty graficznej.
Nie wiem czy zgubili karte, czy co się z nią dzieje.
#gwarancja #mediaexpert #sprzetkomputerowy #reklamacja #komputery
@Eshirael: xDDDD no to chyba żadnego kontaktu nie będzie bo ukoik nie zajmuje się indywidualnymi sprawami konsumentów. Od tego jest lokalny rzecznik praw konsumenta.
Masz, o ironio na stronie uokik, któremu pewnie zawracają głowę tacy jak ja ( ͡° ͜ʖ ͡°) opisane od czego zacząć
https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc-dla-konsumentow/