Aktywne Wpisy

Vexolax +54
Niedawno przyszedł mi do głowy pewien plan "emerytalny". Ciekawi mnie czy gdzieś tutaj jest jakaś luka - i jeżeli ktoś ją widzi to proszę o wyjaśnienie. Jestem początkującym w te sprawy.
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
Ja lvl 27
Żona lvl 26
Przykład uproszczony - wydaje mi się, ze nie da się tego jakoś tak mocno zaplanować. Bo kwoty cały czas się zmieniają itd...
źródło: image
Pobierz
Aztec26626 +463
Ostatnio w miejscowości z której pochodzę (gmina Nowa Słupia, woj. Świętokrzyskie) doszło do włamania do domu prywatnego, gdzie skradziono pieniądze i biżuterię. Na grupie na Facebooku zauważyłem, że do podobnego włamania/próby włamania doszło niedaleko. Na szczęście na posesji była kamera i nagrała dwóch gagatków.
Wiem, że szansa na to by ktoś znał tutaj danych osobników jest niewielka ale nie zaszkodzi spróbować. Wykop jednak jest dobry w poszukiwaniach ( ͡º ͜ʖ
Wiem, że szansa na to by ktoś znał tutaj danych osobników jest niewielka ale nie zaszkodzi spróbować. Wykop jednak jest dobry w poszukiwaniach ( ͡º ͜ʖ
źródło: temp_file5223414242624622437
Pobierz

https://wykop.pl/wpis/67744327/pierwszy-dzien-the-merge-nowej-kryptowaluty-na-raz
Tabelkę robiłem "na Łęcinę", czyli jako tako i fajrant. Nie sprawdzałem co się teraz opłaca kopać.
-
#cokopac #gpuacl #kryptowaluty #ethereum #eth #ravencoin #rvn #ergo #kartygraficzne #gpu #kopaniekryptowalut #mining #komputery #nvidia #amd
Obserwuj / czarnolistuj #wykopkopiekrypto
#cokopac #gpuacl #kryptowaluty #ethereum
źródło: Screenshot 2023-09-15 094558
Pobierzźródło: IMG_20230813_172326_lmc_8.4
PobierzDo mnie dziś przyjedzie RTX 2060 za 430zł, więc wiem że się da taniej
Na tej 650W nawet bym bez problemu mógł używać 4090, wystarczy delikatnie zbić power limit albo zrobić undervolting.