Wpis z mikrobloga

Mam pytanie do ekspertów od #pkp #intercity #pociagi

Jadę w podróż służbową, firma kupiła mi bilet na pociąg. Dostałem ten bilet w formie pliku PDF, jest on na moje nazwisko. Czy możliwa jest przeniesienie tego biletu na późniejszą godzinę? Na stronie PKP widzę tylko informację, że jak mam bilet internetowy to się powinienem zalogować na konto internetowe i przenieść bilet tam. I jest nawet opcja dla osób nie posiadających konta, ale trzeba tam podać email, którego nie znam. Co robić?
  • 4
  • Odpowiedz
@GHJ567 mozliwa jest zmiana godziny wyjazdu/daty wyjazdu - ale defacto jest to zwrot pierwotnego biletu i zakup nowego na nową date/godzine
Moze tego dokonac osoba która zakupila bilet z danego konta klienta ( bo zakladam ze zrobiła to np recepcja z Twojej firmy lub jakas agencja ktora dla Twojej firmy się tym zajmuje) Bez danych umożliwiających zalogowanie nie zrobisz tego .
  • Odpowiedz