Wpis z mikrobloga

Czemu mimo postępu z ray tracingiem i silnikiem ue5 nie zrobiono jeszcze foto realistycznej gry? Textury pewnie można jakoś zeskanować nawet z prawdziwego świata, odbicia pewnie też. A obecne " next-geny " mają wyimaginowane wymagania, bo wyglądają jak z konsoli ps4.
#pytanie #ps5 #komputery #pcmasterrace
  • 12
@Heexi: po co komu fotorealizm? Gry które dążą do fotorealizmu szybko stają się przestarzałe bo ludzkie oko zawsze będzie wychwytywać jakieś małe anomalie przez co obraz i tak będzie dla nas niedoskonały. Teraz raczej dąży się do unikalnych stylów graficznych i ładnej ale nie fotorealistycznej oprawy, co według mnie jest lepsze bo gry po latach nadal mogą bawić tak samo, nie ma się wrażenie przestażałej grafiki po latach, mimo że do
@Heexi: ale nie chodzi o bugi, wrażenie fotorealizmu dla ludzkiego oka może zaburzyć nawet nienaturalne drgnięcie gałki ocznej u npca, tu jest zbyt dużo roboty którą mogłyby zniszczyć takie pierdoły. A dobrą immersje możesz mieć też w grach bez fotorealistycznej grafiki, np. NMS, CP2077, RDR2 itd.