Wpis z mikrobloga

zwróciłem a raczej wysłałem na gwarancję pada ps5 dualsense. wszystko spoko, sony wysłało maila z opłaconą etykietą do zwrotu, zaskoczenie bo myślałem że sam będę musiał bulić, fajnie. no tylko że nie do końca. od początku zauważyłem że kod do śledzenia paczki z etykiety nie działa - "błędny kod lub nie mamy go jeszcze w systemie, spróbuj ponownie dzień po nadaniu paczki". myślę sobie, że no dziwne trochę, ale dobra. wysłałem ją wczoraj w punkcie dpd pickup i o dziwo ziomek tam pracujący normalnie ją zeskanował, mówił że wszystko git. dostałem nawet kod nadania czy coś takiego. niestety dalej nie działa te śledzenie i to mnie martwi... na stronie sony też mam jakieś śledzenie ale również nic ciekawego, piszą że dali mi instrukcje na maila odnośnie zwrotu, więc go nie widzą póki co. czy powinienem już coś działać na infoliniach Sony/dpd czy poczekać jeszcze jakiś czas i może coś przeskoczy?

#ps5 #sony #dpd #zwrot
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Spectiv: Myślę że trzeba poczekać. Ja oddawałem ostatnio, odbierał gość z DPD i nawet nie chciało mu zeskanować, ale mówi ze jest adres na paczce i wzial po prostu. Potem w systemie nic się nie aktualizowało i chyba dopiero coś ruszyło po tygodniu dwóch. Do około 3 tygodni dostałem nowego pada.
  • Odpowiedz
@Spectiv niewiem nie mam ps5 ale przynajmniej z 4 posty już widziałem na tagu gry gdzie ludzie pisali, że śledzenie sony jest spieprzone i paczka szybciej przychodzi naprawiona niż wyświetla sie jej status nadania.

Niestety nie dam głowy uciąć o którym dokładnie śledzeniu byla mowa jednak wydaje mi sie, że nie jesteś odosobniony.
  • Odpowiedz