Aktywne Wpisy
jegertilbake +449
Po tym jak sie zrobil hype na frytkownice beztluszczowe do ktorych bylem sceptycznie nastawiony stwierdzilem, ze jednak dokonam zakupu, bo nadarzyla sie dobra okazja kupic Ninja AF400 wiec raczej gorna polka jesli chodzi o tego typu sprzet.
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
Po 3 tygodniach korzystania jestem juz gotowy ocenic uzytecznosc tego typu urzadzenia i porownac wzgledem zwyklego piekarnika:
Na plus dla airfryera:
+ Ten model nie wymaga nagrzewania, moge wlozyc zarcie i bardzo szybko nabiera temp
lepaq +562
Gość od którego kupiłem przedmiot podał mi zły numer telefonu.
Zrobiłem przelew blik na jego numer.
Następnego dnia pisze, że prosi o zapłate, bo paczka już zapakowana czeka na wysyłkę.
Wysłałem mu potwierdzenie. Okazało się, że źle mi podał numer telefonu. Napisał mi, że paczkę wysłał i będzie się próbować ktaktować z tamtym gościem. Dzisiaj zapytałem go czy udało mu się dodzwonić i napisał, że nie.
Nie wiem czy próbuje mnie oszukać. Zobaczymy jak paczka dojdzie. Nie ma w tej sytuacji mojej winy jednak chciałbym gościowi pomóc odzyskać hajs. Podobno blik nie uznaje reklamacji w takiej sytuacji ale można zgłosić do banku aby ustalili człowieka i dali mu info aby dobrowolnie zwrócił. Jeśli nie bank może przekazać jego dane i trzeba to sądowo ogarniać. Tak wyczytałem. Legit info?
Zawsze robiąc przelewy blik zastanawia mnie hipotetyczna sytuacja błędnego numeru, co wtedy dalej.