Wpis z mikrobloga

#banki #ingbank #przelewy #blik dziewczyna przez ing zrobila przelew na numer telefonu blikiem. Ja tych pieniedzy nie dostalem. Wchodzimy w historię transakcji a numer jest zakryty. Informacja, którą ona podała do przelewu jest zakryta. Pytamy na wsparciu ing czemu nie możemy zobaczyć numeru telefonu na który został przelany (pewnie wpisała zły), powiedzieli nam, że RODO. Jakie #!$%@? rodo? przecież dane które wpisuję do przelewu to są dane KTÓRE JA PODAJE DO #!$%@? NĘDZY. Co za #!$%@? bank, #mbank chyba jednak jest lepszy pod tym względem.
  • 9
@darek-jg: właśnie też sprawdziłem, że też nie wyświetlają. #!$%@? trzeba to nagłośnić. #!$%@? RODO SRODO które to miało chronić dane osobowe a tak na prawdę powoduje, że jak się pomylisz i wyślesz gdzie indziej to pieniędzy nie odzyskasz. Chyba, że po zgłoszeniu na policje i spraw sądowych
@umcumcumcbejbe: jest artykuł w którym opisano podobny przypadek

W takiej sytuacji użytkownikowi pozostaje jedynie skorzystanie ze ścieżki wprowadzonej na mocy ustawy z dnia 22 marca 2018 o zmianie ustawy o usługach płatniczych oraz niektórych innych ustaw. Należy zatem zgłosić reklamację do banku, informując, że pieniądze zostały wysłane na zły numer rachunku. Bank będzie musiał poinformować odbiorcę, że pieniądze trafiły na jego konto omyłkowo i zażądać zwrotu. Odbiorca będzie miał na to