Wpis z mikrobloga

Jak firma realme, a raczej jej serwis CDTI traktuje klientów i leci w ch* !!! dlaczego? Bo po prostu tak im wygodnie.
15 lipca 2023 oddałem do serwisu CDTI przez sklep PLAY słuchawki realme buds T100 w ramach gwarancji. Słuchawek używałem ok. 6 miesięcy gdy nagle rozłączyły się z moim telefonem i już ponownie nie mogłem ich sparować. Sprawdzając słuchawki okazało że nie łączą się z żadnym telefonem i żaden ich nie wyszukuje. Serwis odesłał słuchawki twierdząc że usterka nie występuje i nie stwierdzili innych nieprawidłowości. Razem z Panią z salonu PLAY sprawdziliśmy słuchawki na kilku urządzeniach i niestety problem nie został rozwiązany więc słuchawek nie odebrałem i poprosiłem o ponowną wysyłkę ale w ramach rękojmi. Serwis po odebraniu słuchawek nagle stwierdził że „w urządzeniu stwierdziliśmy usterkę nieobjętą naprawą gwarancyjną” i słuchawki odesłali. Ale jak to przecież w pierwszej wysyłce słuchawki były sprawne a, nagle powstała usterka?. Przypominam że słuchawek nie odebrałem wiec nie były używane w żaden sposób aby jaka kol wiek usterka mogła powstać. Oczywiście napisałem do serwisu o jaką usterkę w ogóle chodzi? W odpowiedzi usłyszałem że słuchawki są zabrudzone i gwarancja tego nie uwzględnia. Ze sprawnych słuchawek według serwisu nagle zrobiły się uszkodzone i brudne gdy zgłosiłem rękojmie XD Bo tak im wygodnie powiedzieć klientowi wypierda
*.
  • Odpowiedz