Aktywne Wpisy
Nie mam pojęcia co robić, różowa od roku pracuje w mniejszej firmie gdzie od samego początku podbija do niej jeden "kierownik". Tak jak na początku było to stosunkowo delikatne czyli zagadywanie na przerwie czy zapraszanie na kolacje, tak z czasem zaczął się mocno rozkręcać. Różowa oczywiście poinformowała go, ze nie jest zainteresowana bo już z kimś jest, ale do chłopa najwidoczniej to nie dociera bo co jakiś czas znowu probuje. Raz na
Kapitalista777 +240
Peowcy w partyjnej ekstazie - zasrali cały Wykop, bo Joński zadał świadkowi tendencyjne, pozamerytoryczne pytanie. W sumie ich poziom.
Ludzi bardziej rozgarniętych interesuje kiedy wreszcie Joński wytłumaczy się ze swojego zaangażowania w rosyjską operację specjalną na polskiej granicy.
#polska #wojna #ukraina #4konserwy #bekazlewactwa #ciekawostki #polityka
Ludzi bardziej rozgarniętych interesuje kiedy wreszcie Joński wytłumaczy się ze swojego zaangażowania w rosyjską operację specjalną na polskiej granicy.
#polska #wojna #ukraina #4konserwy #bekazlewactwa #ciekawostki #polityka
Niby nie najniższa półka, a taki zawód.
Nie widzi mi się fatygowanie 2x do roku i płacenie 500 PLN/rok na wymianę opon. Poza tym większość zimy to błoto i woda na asfalcie, a nie śnieg – tu zimówki podobno średnio się sprawdzają – dobre są tylko do śniegu.
Jednak parę(naśnie) dni w roku w moim zadupiu, na drodze do pracy (20 km) poleży śnieg i ogólnie wolał bym żyć a z ostatnimi wielosezonami po 2 latach eksploatacji średnio to widzę.
#opony #motoryzacja #samochody
Więcej nie powiem bo samochód poszedł na żyletki
Ale, że GY słabo chodzą to dziwne, pamiętaj, że wielosezonów wymieniać nie trzeba, ale wyważenie warto zrobić
Zwykłe całoroczne. Całoroczne jako opona letnia z homologacją do użytku w zimie. Takie robi właśnie Goodyear i takie masz.
A trzecie to opona zimowa, z trzema płatkami śniegu z homologacją do użytku latem. Takie robi np. Nokian i takie są chyba najlepsze na polskie warunki, gdzie lato to trzy miesiące. W maju i we wrześniu już temperatura w nocy potrafi zbliżać się do tych mitycznych i kultowych
z wielosezonem jest taki problem, że jako letnie można je właściwej zjechać do końca,
ale jako zimówki to kończą się już przy 4-5 mm
@epicentrum_chaosu: słyszałem, że "zimowo-całoroczne" są słabe na wodę i błoto.
@SpalaczBenzyny: Nie robiłem pomiarów w 2021, ale na pewno ni było tragedii. No i aktualnie tytułowe opony do końca jako letnie ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zastanawiam się nad letnimi lub całorocznymi (zimówki z 2021 sprzedam na olx). Niestety nie chce ryzykować i znowu iść w tą samą markę, dla tego ponawiam pytanie - ktoś użytkował całoroczne opony dłużej niż
Jak jeździsz na całorocznych cały rok, to licz się z tym, aby i tak je wymienić przed 3 / 4 / 5 zimą - zależnie jaki masz sposób i warunki użytkowania (zakładając oczywiście, że w miarę
Oszczędność na zakupie opon całorocznych miała wynikać z brak opłacania wulkanizatora dwa razy do rok (500 PLN/rok), wg twojego założenia to dałoby się to zastosować prze 2 sezony, w 3 już trzeba myśleć o zimówkach, a wielosezon można zajeździć jeszcze ze 2 ÷ 3 lata w sezonie letnim.
@onepnch: 180zł płaciłem za DWIE SZTUKI 14 cali w listopadzie 2022, miasto 320K mieszkańców
komplet wyszedl by 360zł, a nie 80zł jak u Ciebie
To nawet prze covidem wołali 120zł od kompletu. w innym miejscu